Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2
Новенький Новенький 06:50, 5 июн 2020
"Я собі чітко усвідомив, що в тому стані, в якому є РФ – це штучне утворення. Я не можу зрозуміти, яке відношення до РФ має Ічкерія – це що, Росія? Яке відношення до РФ мають інші народи?
 
Це штучне утворення, яке свого часу було зібрано так само під кулеметами. Ніхто там за власної волі туди не заходив, це збірна територія, яка рано чи пізно розвалиться.
 
Це абсолютно природна річ. Ми маємо так само розуміти, що це не станеться так швидко, як би нам цього хотілось, але те, що це буде за нашого життя – це 100%.
Подобається 6 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Максім Вознік Максім Вознік 07:19, 5 июн 2020
"Я собі чітко усвідомив, що в тому стані, в якому є РФ – це штучне утворення.

Який глубокомісленний вислів...Аж жуть який вумний...facepalm
 
Интервьюируемый мабуть не в курсе, що штучноутворенних образований в мире масса, начиная от ЕС, США, и заканчивая Великобританией...
 
И на чем они, образования, держатся, принципиально не имеет значение - "каждый д*очит как захочет".
 
От для примера: ЕС держится на якихось там "европейских ценностях" - Великобритания забила *уй на эти "ценности" и вышла с цього штучного образования
Подобається 3 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 09:20, 5 июн 2020
Максім (07:19, 5 июн 2020)
Интервьюируемый мабуть не в курсе, що штучноутворенних образований в мире масса, начиная от ЕС, США, и заканчивая Великобританией...
Ви не праві в оцінці штучно утворених об'єднань.
треба розуміти розвиток суспільних відносин у світі. Треба розуміти сутність утворень таких як ФЕДЕРАЦІЯ, КОНФЕДЕРАЦІЯ, СОЮЗ та інших.
 
Що таке є РФ? Це федерація 86 суб'єктів. на основі ЧОГО вони об'єдналися та скільки часу вони йшли до свого сучасного стану?
 
Що таке ЄС? Це добровільне об'єднання НЕЗАЛЕЖНИХ НАЦІОНАЛЬНИХ ДЕРЖАВ. Скільки вони йшли до свого сучасного стану інтеграційних процесів? Із 50-их років ХХ століття.
 
Для чого об'єдналися країни в ЄС? Для вироблення ЄДИНИХ стандартів економічного і соціального рівня життя держав і населення.
 
Всі країни сучасності об'єднуються для якихось спільних інтересів. Що дає це для країн ЄС? Однаковий рівень життя в центрі і на периферії. Що дає федерація для республік в РФ? Життя рівня Москви?
Подобається 6 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 09:31, 5 июн 2020
Максім (07:19, 5 июн 2020)
От для примера: ЕС держится на якихось там "европейских ценностях" - Великобритания забила *уй на эти "ценности" и вышла с цього штучного образования
Знову ваш приклад свідчить про ДОБРОВІЛЬНІ об'єднання. Кожна країна може БУТИ ПРИЙНЯТА в ЄС при пЕВНИХ умовах свого рощзвитку. Але вона МОЖЕ і вийти при СВОЇХ інтересах.
 
В РФ може якесь ДОБРОВІЛЬНЕ волевиявлення проявити і вийти із свого РФ?
 
Є різні погляди на такі штучні об'єднання. Але всі вони мають певні критерії.
Можна для прикладу взяти і США. Це ж об'єднання 50 самостійних штати із своїми законами, але делегованими певними ДЕРЖАВНИМИ функціями центральним органам - ФЕДЕРАЛЬНИМ.
 
Інше питання - чи може ввійти Україна в ЄС? ОДНОЗНАЧНО - НІ. Чому? Не той рівень економіки, політики і соціалки.
Чи може ввійти Україна в РФ? Цього хоче і РФ. Для чого? Історія ДРЕВНЯ.
Але треба розуміти, що вже народилися історики, які писатимуть про Хрущова і Черненка як нащадків Чингісхана
Подобається 6 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
Максім Вознік Максім Вознік 09:54, 5 июн 2020
dobryj5 (09:20, 5 июн 2020)
Ви не праві в оцінці штучно утворених об'єднань.
Пикироваться на цю тему не буду.
Суть мого допису:
1. Искусственных образований много.
2. По какому принципу они образованы не имеет значения - одни любят "батог", другие "пряник", третьи любят гибрид "батог+ пряник".
 
Що касается РФ : даже если россиян заставят кору с деревьев жрать - Крым не отдадут, а Лугандон можно забрать хоть "завтра".
Подобається 3 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
Максім Вознік Максім Вознік 10:01, 5 июн 2020
dobryj5 (09:31, 5 июн 2020)
Для чого? Історія ДРЕВНЯ.
А для чого?
Подобається 3 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 10:14, 5 июн 2020
Максім Вознік,  І тут ви не праві,
 
Так, об'єднань багато. і можна називати приклади об'єднань як в економіці - підприємство, трест, консорціум, холдинг і т.д. Можна називати і в політиці - унітарна чи федеративна держава та їх об'єднання і різні союзи, корпорації і т.д.
 
Але ж за всіма такими об'єднаннями стоять ІНТЕРЕСИ та ЕФЕКТИВНІСТь для учасників.
 
Можна говорити і за Крим чи Лугандонію. Що змінилося для пересічного "русского чукча" чи будь кого із РФ після Криму? Запитайте їх.
 
Що змінилося для кримчан? тут є вже багато змін.
Що змінилося для правлячої верхівки в Москві? поговорили і забили на ЕФЕКТ.
 
Але треба розуміти, що як в економіці так і політиці в ринкових умовах виживають НАЙБІЛЬШ ПРИДАТНІ ДО КОНКУРЕНЦІЇ. Де Союз Радянських Соціалістичних Республік і РАДЯНСЬКИЙ народ? канув у вічність. Чому? виявився не КОНКУРЕНТНОЗДАТНИЙ у світі.
 
Чи має конкурентність РФ і чим? А Китай розвивається.  
Подобається 6 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 10:16, 5 июн 2020
dobryj5 (09:31, 5 июн 2020)
Інше питання - чи може ввійти Україна в ЄС? ОДНОЗНАЧНО - НІ. Чому? Не той рівень економіки, політики і соціалки.

головна причина в іншому
 
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 10:18, 5 июн 2020
Максім (10:01, 5 июн 2020)
А для чого?
Подумайте на дозвіллі. перегляньте історію та її історичні описи.
 
Для чого Петро І прорубував в Європу вікно і що з того вийшло? А ЩО БУЛО до Петра І? Вони не хотіли в Європу?
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Максім Вознік Максім Вознік 10:27, 5 июн 2020
dobryj5 (10:14, 5 июн 2020)
Де Союз Радянських Соціалістичних Республік і РАДЯНСЬКИЙ народ? канув у вічність. Чому? виявився не КОНКУРЕНТНОЗДАТНИЙ у світі.

Спорна теза.
Як по-мне, то СССР "накрылся" тому, що после 80 года (когда впала в старческий маразм "старая гвардия") не нашлось идейных руководителей типа Суслова
Подобається 3 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 10:30, 5 июн 2020
zozoolia (10:16, 5 июн 2020)
головна причина в іншому
Ти мені вибач, але ти таких питань не розумієш.
ти повинен розуміти, що скільки би ти не кричав на кухні ХАЛВА, то в роті НІЧОГО не відчуєш на язику.
 
Скільки би ти не писав ЗАЯВ на вступ в ЄС, то ти із своїм виробництвом в 3 тис. дол. на душу населення, із витратами в 50 % від доходів на харчування не об'єднаєшся із Німеччиною із виробництвом понад 80 тис. дол. та витратами на харчування 8 % від доходів.
 
А німець із своєї економіки не дасть грошей, щоб підняти до свого рівня твоє життя і відкрити митниці та інші питання для тебе.
 
Тобі всі говорять, що підвищуй виробництво ХОЧ БИ до 10 тис. дол. на душу, зменши витрати на харчування до 18 % від доходів, збільшивиши їх, а тоді подумаємо про інтеграцію.
Капіталіст ЗАГНИВАЮЧИЙ вміє рахувати грорші і знає про ЕФЕКТИВНІСТЬ союзів. Дармоїдів і нахлібників годувати ніхто не збирається ні в дорозі, ні в кінцевому пункті. Порошенко може розказувати про дорогу
Подобається 4 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 10:33, 5 июн 2020
dobryj5 (10:30, 5 июн 2020)
Скільки би ти не писав ЗАЯВ на вступ в ЄС, то ти із своїм виробництвом в 3 тис. дол. на душу населення, із витратами в 50 % від доходів на харчування не об'єднаєшся із Німеччиною із виробництвом понад 80 тис. дол. та витратами на харчування 8 % від доходів.

ти про повалення берлінського муру не чув, мабуть?
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Максім Вознік Максім Вознік 10:36, 5 июн 2020
dobryj5 (10:18, 5 июн 2020)
Подумайте на дозвіллі. перегляньте історію та її історичні описи.
Вся "история" закончилась в 91 году. После 91 года расклад РФ в отношении Украины  стал совершенно другим. Особенно это проявилось с 2005 года и достигло апогея в 2013 году.
Подобається 3 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 10:39, 5 июн 2020
Максім (10:27, 5 июн 2020)
Спорна теза.
Як ви можете скочуватися до поглядів тузіків?
Ви ж повинні знати СРСР не тільки із розповідей компартійних буклетів, але ЖИТТЯ 50-их, 60-их, 70-их, 80-их.
Чому ми тільки і пам'ятаємо СРСР кінця епохи Брежнєва - початку 80-их?
тому, що після 1977 р. та Хельсинських угод і припинення гонки озброєння, СРСР міг на нафту купити 50 млн т хліба і для мене туфлі із ЧЕхії чи Португалії.
 
Але коли США кинули лозунг, що не можна зупиняти ГОНКУ озброєння, виводити війська із світу бу туди заходять комуністи і повернули програми СОИ, зменшили ціну нафти до 18 дол. із 44 і для мене вже не стало в магазмині і шкарпеток і горілки. Ввели талонну систему на розподіл товарі першої потреби.
 
Чому не витримав конкуренції СРСР. Тому, що трактор до першого ремонту працював 3 год., а тракторна промисловість виробляла танки.
 
І прояаилося питання - ХТО З'ЇВ МІЙ ХЛІБ. це запитали не тільки в Прибалтиці та Грузії. але і в Україні та РФ
Подобається 6 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 10:43, 5 июн 2020
zozoolia (10:33, 5 июн 2020)
ти про повалення берлынського муру не чув, мабуть?
Я не тільки чув, але і гуляв там і жив рядом кілька днів по вул. унтер ден лінден (під липами)
 
а ти подумай, чому і німці в ГДР (це ж не рівень СРСР). а лізли на ту стіну, щоб перейти у Західний Берлін? Або скільки ресурсів було кинуто на ГДР, щоб підняти рівень до ФРГ?
 
Чи ти думаєш, що розвалили стіну і все стало на свої місця?
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 10:50, 5 июн 2020
dobryj5 (10:43, 5 июн 2020)
а ти подумай, чому і німці в ГДР (це ж не рівень СРСР). а лізли на ту стіну

навіщо мені ті німці, коли сьогодні заробітчани штурмують кордони? Подумай за причину
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 10:55, 5 июн 2020
Максім (10:36, 5 июн 2020)
Вся "история" закончилась в 91 году.
Ви знову не праві. Вона завершилася із середини 80-их, коли відкрили границі і наші люди поїхали по світу та побачили як ТАМ живуть.
 
я це оцінюю і по собі. Я у свої часи об'їздив Союз. Знаю Москву, Ленінград, Ригу, Вільнюс, Мінськ, не говорячи за Киів, Краснодар чи інші одеси. жив і працював, їздив і спостерігав. мав свої погляди на історію, економіку, політику.
Так, мав певне виховання, освіту і ЗНАННЯ. мене із 1-го курсу інституту називали однокурсники і ПРОФЕСОР, і МОСКАЛЬ. В аспірантурі в Києві мене називали в українському звучанні ПАРТІРГ (парторг, як єдиний член КПРС).
 
Але коли я поїхав до ГДР (був в Берліні, Ерфурті, Дрездені), В Чехословаччину, Угорщину, Польщу, то реально задумався над державною ефективністю політики і економіки. І зробив висновок, що не тільки КОЛГОСПНА система не ефективна, але і радянська - не конкурентна у світі. Там інші критерії.
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 11:02, 5 июн 2020
zozoolia (10:50, 5 июн 2020)
коли сьогодні заробітчани штурмують кордони? Подумай за причину
Ну, звичайно. майн камарад, бо дурні і лізуть туди де гірше життя, невдячна робота і рабське відношення до себе. Це ж повинно зрозуміло для всіх патріЙОтів родіни предків.
 
А от на родінє вашій таке життя, такі соціалки із дешевим газом ДЕСЬ.
 
Ух ти які марева та примари там, а тут реальне життя. І бродить привид по Європі. А у вас? Віртуальний образ чогось
Подобається 2 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Новенький Новенький 11:04, 5 июн 2020
dobryj5,  браво!  
Ви, канєшно,  сукінсин,  але ви наш сукінсин!
Подобається 4 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
Максім Вознік Максім Вознік 11:22, 5 июн 2020
dobryj5 (10:39, 5 июн 2020)
Ви ж повинні знати СРСР не тільки із розповідей компартійних буклетів, але ЖИТТЯ 60-их, 70-их, 80-их.
60 год...У меня есть фото, где я маленький в кроличьей шубе на фоне городской новогодней елки, в руке хромированная зажигалка - пистолетик, рядом папа в "москвичке" ( если не помните - это тогда модное пальто с большим цигейковым воротником), остроносые туфли и фетровая широкополая шляпа, а у мамы - пальто с норковым воротником, полусапожки на "высоком" каблуке...
 
Да, жилплощадь была маленького метража, но был телевизор "верховина", "гарнитур" (сервант, шкаф, стол, стулья, диван) одного цвета , швейная машинка "чайка"...В серванте были две большие "плетенные" металлические вазы, которые ВСЕГДА были наполнены: одна - яблоками/грушами, а вторая - "ассорти" с конфет карамель/шоколадные и печенья...
 
Я не помню, что у нас были какие - то проблемы с продуктами/сладостями.
 
Может потому, что наш город был на 2 категории обеспечения..
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...