Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2
zozoolia zozoolia 19:29, 8 окт 2019
Ща щитавод распедалит, как это здорово и полезно
Подобається 9 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 19:38, 8 окт 2019
zozoolia (19:29, 8 окт 2019)
Ща щитавод распедалит, как это здорово и полезно

Да ему - раз плюнуть.
Бо оно реально верит, что ему с той продажи что-то обломиться еще, кроме пиздеца.
Подобається 11 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 19:50, 8 окт 2019
ланецкий (19:38, 8 окт 2019)
Да ему - раз плюнуть.
Ланецький, в публічних місцях плюватись неприйнято. Але в мене розвинуте почуття правдивості і правильності у всьому. Я ж Стрілець по гороскопу із всіма характерними рисами для них.
 
Ви ж не читаєте ні матеріалів, які обговорюєте, ні оригінали законопроектів.
 
я також не читав і говорити за проект не буду. але автор некваліфіковано також пояснює законопроект. Скоріше САМ видумує, тому, що такого не МОЖЕ бути, як пише:
Депутаты предлагают исключить из Земельного кодекса Украины нормы, которые ограничивают возможность для иностранцев и иностранных юрлиц покупать свободные от застройки земельные участки за пределами населенных пунктов,
За межами населених пунктів НЕ МОЖЕ бути ЗАБУДОВ, оскільки такі землі вже повинні мати ІНШІ призначення. Скоріше за все вони сільськогосподарського призначення, що інші закони забороняють змінювати цільове призначення.
Ти ж це знаєш, селюк Ланецький, то чого постиш так?
Подобається 4 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 19:59, 8 окт 2019
dobryj5 (19:50, 8 окт 2019)
За межами населених пунктів НЕ МОЖЕ бути ЗАБУДОВ, оскільки такі землі вже повинні мати ІНШІ призначення. Скоріше за все вони сільськогосподарського призначення

Грамотно написан механизм продажи сельхозугодий иностранцам.
За пределами - за пределами, застройки нет - нет.
Значит можно продавать без ограничений и согласований.
Подобається 5 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 20:01, 8 окт 2019
dobryj5 (19:50, 8 окт 2019)
Ти ж це знаєш, селюк
Користуйся, можеш не дякувати:
 
На сьогодні дозвіл на зміну цільового призначення земельної ділянки вже не потрібен
Подобається 8 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
Kender Kender 20:06, 8 окт 2019
dobryj5,  Цього не МОЖЕ бути, тому що цього не може бути НІКОЛИ!  Дядьку, скачай проект змін і будеш приємно здивований.
Подобається 8 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:13, 8 окт 2019
zozoolia (20:01, 8 окт 2019)
На сьогодні дозвіл на зміну цільового призначення земельної ділянки вже не потрібен
Ти не вловлюєш ДЕТАЛЕЙ. У твоєму посиланні МОВА ЙДЕ про особистео селянське господарства (ОСГ), А це, як кажуть в Одесі, ЗОВСІМ інші речі. Читай в законах та глосаріях, що таке ОСОБИСТЕ СЕЛЯНСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО. Або запитай у селюка Ланецького. Він живе в селі, то чув або повинен чути в селі, що таке землі населених пунктів, що таке особисте селянське господарство, а що таке природні сінокоси і пасовища чи рілля, чи землі природоохоронних призначень і т.д..
Подобається 4 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:15, 8 окт 2019
Kender (20:06, 8 окт 2019)
Дядьку, скачай проект змін і будеш приємно здивований.
Буде проект, будемо читати і вивчати та аналізувати. буде потреба будемо критикувати та висловлювати свою оцінку на прохання Ланецького.
Подобається 4 Не подобається 9
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 20:16, 8 окт 2019
dobryj5 (20:15, 8 окт 2019)
Буде проект, будемо читати
Ти інші встиг прочитати? facepalm
Подобається 10 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 20:17, 8 окт 2019
Супер - тобто я зможу продати свої 2 АТО-шні гектари по максимальній цііні - не ніщебродам-лихварям вродє Бєні чи рахмєтова - а якомусь арабському шейху - чи китайському банку
Подобається 2 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 20:20, 8 окт 2019
dikiybober (20:17, 8 окт 2019)
я зможу продати свої 2 АТО-шні гектари по максимальній цііні - не ніщебродам-лихварям вродє Бєні чи рахмєтова - а якомусь арабському шейху - чи китайському банку
ну і відповідно держава в такому випадку - завдяки податкам - теж візьме по максимуму
Подобається 2 Не подобається 9
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:21, 8 окт 2019
zozoolia (20:16, 8 окт 2019)
Ти інші встиг прочитати?
Ні. Я не читаю ВСЕ підряд, а тільки ТЕ, що модне і ТЕ де є сумніви та розмови із різними поглядами. і щоб оцінити всі погляди, я стараюся також подивитися на оригінали та першоджерела.
 
Стараюсь дотримуватися такої моди і бути в курсі подій та змін. Тому і легко бачу фальш і маніпуляції.
Подобається 4 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 20:22, 8 окт 2019
zozoolia (19:29, 8 окт 2019)
щитавод распедалит, как это здорово и полезно
ну судячи  з його біографії на відміну від вас - здрайців-голодранців у нього є пару Га на продаж. так що завідуйтє молча
Подобається 4 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:30, 8 окт 2019
dikiybober (20:20, 8 окт 2019)
ну і відповідно держава в такому випадку - завдяки податкам - теж візьме по максимуму
Не все ТАк просто із ринком землі. Адже вже пройшли школу із землею призначенням "для інд.житлового будівництва", "дачне будівництво, садівництво, гаражне будівництво і т. д. Те що вже можна було мати у власності, що дає ПРАВО розпоряджатися.
 
От я маю садівництво у населеному пункті де вже вільної землі НЕМАЄ. Щоб придбати - тільки через купівлю. маю і паї колишнього колгоспу, які і безплатно НІХТО не хоче вже обробляти. лісом заростають.
 
Так і буде із всіма іншими землями. пацани думають, що довкола великих міст можна буде ринок організувати і бюджет  наповнити податками за продажі. Але такі землі вже ДАВНО приватизовані і на ринку ходять. Інші землі будуть під великим питаннями і ОСОБЛИВО із їх цільовим призначенням.
Адже треба знати закон, що якщо два роки НЕ ВИКОРИСТОВУЄШ за призначенням, то є ПРАВО вилучати у власника.
Подобається 3 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 20:33, 8 окт 2019
dobryj5 (20:21, 8 окт 2019)
Ні. Я не читаю ВСЕ підряд, а тільки ТЕ, що модне і ТЕ де є сумніви та розмови із різними поглядами
Бачиш, в чому проблема, те що ти тільки читаєш, скажений принтер вже друкує
Подобається 7 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 20:44, 8 окт 2019
dobryj5 (20:30, 8 окт 2019)
які і безплатно НІХТО не хоче вже обробляти. лісом заростають.
ну не знаю як у вас а на Волині все що не належить лісгопам засіяне ріпаком та кукурудзою - (дві культури макс ефективні на наших бідних грунтах) Syngenta - навіть намагалась впрваджувати до вирощування спец сорти соняшнику - але марно наша земля нетримає цю прожорліву  культуру
Подобається 5 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:48, 8 окт 2019
zozoolia (20:33, 8 окт 2019)
те що ти тільки читаєш, скажений принтер вже друкує
Нічого страшного. Буде надруковане, згодом почитаємо. Я ж не можу читати ТЕ, чого ще немає на виході із принтера. Якщо зацікавить або хтось запитає мою думку. а ні то так мовчки пройду мимо.
Подобається 3 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 21:00, 8 окт 2019
dikiybober (20:44, 8 окт 2019)
ну не знаю як у вас а на Волині все що не належить лісгопам засіяне ріпаком
Це ви спеціально так пожартували чи дійсно ми часто говоримо про Волинь. Я дуже вже багато ріпаку і соняшнику на Волині то і не бачив. Дехто дійсно вирощує і соняшник і сою як рідкісні культури. Декому і вдаються посіви. От чого багато вирощують так це картоплі.
 
Можу сказати, що ЄДИНА культура картоплі не зменшила площу від радянських колгоспів і щорічно займає біля 60 тис. га.
 
тоді як скажімо цукрові буряки посіви коливаються із 10 до 15 тис. га.
Подобається 3 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 21:22, 8 окт 2019
dobryj5 (21:00, 8 окт 2019)
сою як рідкісні культури
соя теж у нас вирощується масово. ви відстали від життя. цукровий буряк - як промислова культура практично просто зник вже років 10
Подобається 3 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 21:36, 8 окт 2019
dikiybober (21:22, 8 окт 2019)
цукровий буряк - як промислова культура практично просто зник вже років 10
Ви просто бачите якісь поля, а я називаю площі за даними офіційними. Скажімо, цукоровІ бурякИ в радянські часи сіяли біля 30 тис. га і збирали біля 1 млн тонн та виробляли до 100 тис. тонн цукру. в окремі роки ще переробляли цукрову тростину ще на 50 тис. т цукру. І це на мілліон жителів.
 
Тепер посіви цуковИХ буряків сіють по 10 тис. га, в окремі роки до 15-16 тис. га.
 
Я підкреслюю, що у нас і в ЗМІ зустрічаються такі вирази НЕПРАВИЛЬНІ як МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ (немає такого, а є місцеВІ бюджетИ) так само часто пишуть цукровИЙ буряк (правильно говорити цукроВІ буряки). Немає в однині таких культур.
 
Мені здавалося, що вже ВСІ на ДД і ЛД знають, що я представляю Волинь і саме її аграрну специфіку. фінанси - це моя друга спеціалізація, так би мовити.
Подобається 3 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...