Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2
Оновити
Євгеній Вікторович Євгеній Вікторович 17:08, 16 окт 2019
zozoolia,  дозвіл на розробку проекту відводу землі з приводу зміни призначення не потрібен, однак необхідне затвердження, в залежності від актуального призначення і майбутнього, наприклад найчастіше в межах населених пунктів змінюють під забудову, і потрібне ЗАТВЕРДЖЕННЯ в місцевому органі архітектури і містобудуванні, детальніше та всі випадки, коли які погодження: http://legalhome.com.ua/ua/oformitzemelnydilianky/change-zemelnoi-dilianki
Подобається 1 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 09:42, 9 окт 2019
dikiybober (20:44, 8 окт 2019)
ну не знаю як у вас а на Волині все що не належить лісгопам засіяне ріпаком

Я мав час сьогодні і подивися за посівами культур на Волині в цьому 2019 р. і картина виглядає наступним чином:
1. Озимі зернові (прогноз – 190 тис. га
2. Цукрові буряки   9.2 тис. га
3. Соняшник - 30,0
4. Соя - = 37,0
5. Кукурудза – 30 тис.га
6. Гречка 1.1 тис. га  
7. Просо 0.8 тис. га.
8. ріпак - 50 тис. га
 

Подобається 2 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 22:32, 8 окт 2019
ланецкий (21:45, 8 окт 2019)
3 700 грн/
Ланецький, ти в не ту сторону поставив знак дробу. Чому воно так буває? це від незнання предмету чи твоєї безвідповідальності за вчинки.
 
а відповідати прийдеться. Ти що ще не знаєш, що Луценка вже звільнили і прокурори працюють професійні?
Подобається 2 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 21:45, 8 окт 2019
dikiybober (20:17, 8 окт 2019)
я зможу продати свої 2 АТО-шні гектари по максимальній цііні - не ніщебродам-лихварям вродє Бєні чи рахмєтова - а якомусь арабському шейху - чи китайському банку

Ты им по сотке продавай. Или по одному метру.
Шейхам же больше заняться нечем с быдлом, вроде тебя, торговаться за три гривни.

 
У отдашь свои 2 га местным пацанам. Они консолидированные угодья - Бене, а уже Беня перетрет с шейхами.
А чтоб вы со щитаводом меньше выебывались следом за рынком будет реформа земельного налога.
Ибо "собственность предполагает ответственность". Налог будет от 1.500 до 3 700 грн/га в год.
Если не заплатишь - изымут землю.
Подобається 7 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 21:36, 8 окт 2019
dikiybober (21:22, 8 окт 2019)
цукровий буряк - як промислова культура практично просто зник вже років 10
Ви просто бачите якісь поля, а я називаю площі за даними офіційними. Скажімо, цукоровІ бурякИ в радянські часи сіяли біля 30 тис. га і збирали біля 1 млн тонн та виробляли до 100 тис. тонн цукру. в окремі роки ще переробляли цукрову тростину ще на 50 тис. т цукру. І це на мілліон жителів.
 
Тепер посіви цуковИХ буряків сіють по 10 тис. га, в окремі роки до 15-16 тис. га.
 
Я підкреслюю, що у нас і в ЗМІ зустрічаються такі вирази НЕПРАВИЛЬНІ як МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ (немає такого, а є місцеВІ бюджетИ) так само часто пишуть цукровИЙ буряк (правильно говорити цукроВІ буряки). Немає в однині таких культур.
 
Мені здавалося, що вже ВСІ на ДД і ЛД знають, що я представляю Волинь і саме її аграрну специфіку. фінанси - це моя друга спеціалізація, так би мовити.
Подобається 3 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 21:22, 8 окт 2019
dobryj5 (21:00, 8 окт 2019)
сою як рідкісні культури
соя теж у нас вирощується масово. ви відстали від життя. цукровий буряк - як промислова культура практично просто зник вже років 10
Подобається 3 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 21:00, 8 окт 2019
dikiybober (20:44, 8 окт 2019)
ну не знаю як у вас а на Волині все що не належить лісгопам засіяне ріпаком
Це ви спеціально так пожартували чи дійсно ми часто говоримо про Волинь. Я дуже вже багато ріпаку і соняшнику на Волині то і не бачив. Дехто дійсно вирощує і соняшник і сою як рідкісні культури. Декому і вдаються посіви. От чого багато вирощують так це картоплі.
 
Можу сказати, що ЄДИНА культура картоплі не зменшила площу від радянських колгоспів і щорічно займає біля 60 тис. га.
 
тоді як скажімо цукрові буряки посіви коливаються із 10 до 15 тис. га.
Подобається 3 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:48, 8 окт 2019
zozoolia (20:33, 8 окт 2019)
те що ти тільки читаєш, скажений принтер вже друкує
Нічого страшного. Буде надруковане, згодом почитаємо. Я ж не можу читати ТЕ, чого ще немає на виході із принтера. Якщо зацікавить або хтось запитає мою думку. а ні то так мовчки пройду мимо.
Подобається 3 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 20:44, 8 окт 2019
dobryj5 (20:30, 8 окт 2019)
які і безплатно НІХТО не хоче вже обробляти. лісом заростають.
ну не знаю як у вас а на Волині все що не належить лісгопам засіяне ріпаком та кукурудзою - (дві культури макс ефективні на наших бідних грунтах) Syngenta - навіть намагалась впрваджувати до вирощування спец сорти соняшнику - але марно наша земля нетримає цю прожорліву  культуру
Подобається 5 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 20:33, 8 окт 2019
dobryj5 (20:21, 8 окт 2019)
Ні. Я не читаю ВСЕ підряд, а тільки ТЕ, що модне і ТЕ де є сумніви та розмови із різними поглядами
Бачиш, в чому проблема, те що ти тільки читаєш, скажений принтер вже друкує
Подобається 7 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:30, 8 окт 2019
dikiybober (20:20, 8 окт 2019)
ну і відповідно держава в такому випадку - завдяки податкам - теж візьме по максимуму
Не все ТАк просто із ринком землі. Адже вже пройшли школу із землею призначенням "для інд.житлового будівництва", "дачне будівництво, садівництво, гаражне будівництво і т. д. Те що вже можна було мати у власності, що дає ПРАВО розпоряджатися.
 
От я маю садівництво у населеному пункті де вже вільної землі НЕМАЄ. Щоб придбати - тільки через купівлю. маю і паї колишнього колгоспу, які і безплатно НІХТО не хоче вже обробляти. лісом заростають.
 
Так і буде із всіма іншими землями. пацани думають, що довкола великих міст можна буде ринок організувати і бюджет  наповнити податками за продажі. Але такі землі вже ДАВНО приватизовані і на ринку ходять. Інші землі будуть під великим питаннями і ОСОБЛИВО із їх цільовим призначенням.
Адже треба знати закон, що якщо два роки НЕ ВИКОРИСТОВУЄШ за призначенням, то є ПРАВО вилучати у власника.
Подобається 3 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 20:22, 8 окт 2019
zozoolia (19:29, 8 окт 2019)
щитавод распедалит, как это здорово и полезно
ну судячи  з його біографії на відміну від вас - здрайців-голодранців у нього є пару Га на продаж. так що завідуйтє молча
Подобається 4 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:21, 8 окт 2019
zozoolia (20:16, 8 окт 2019)
Ти інші встиг прочитати?
Ні. Я не читаю ВСЕ підряд, а тільки ТЕ, що модне і ТЕ де є сумніви та розмови із різними поглядами. і щоб оцінити всі погляди, я стараюся також подивитися на оригінали та першоджерела.
 
Стараюсь дотримуватися такої моди і бути в курсі подій та змін. Тому і легко бачу фальш і маніпуляції.
Подобається 4 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 20:20, 8 окт 2019
dikiybober (20:17, 8 окт 2019)
я зможу продати свої 2 АТО-шні гектари по максимальній цііні - не ніщебродам-лихварям вродє Бєні чи рахмєтова - а якомусь арабському шейху - чи китайському банку
ну і відповідно держава в такому випадку - завдяки податкам - теж візьме по максимуму
Подобається 2 Не подобається 9
Відповісти | Цитувати виділене
dikiybober dikiybober 20:17, 8 окт 2019
Супер - тобто я зможу продати свої 2 АТО-шні гектари по максимальній цііні - не ніщебродам-лихварям вродє Бєні чи рахмєтова - а якомусь арабському шейху - чи китайському банку
Подобається 2 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 20:16, 8 окт 2019
dobryj5 (20:15, 8 окт 2019)
Буде проект, будемо читати
Ти інші встиг прочитати? facepalm
Подобається 10 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:15, 8 окт 2019
Kender (20:06, 8 окт 2019)
Дядьку, скачай проект змін і будеш приємно здивований.
Буде проект, будемо читати і вивчати та аналізувати. буде потреба будемо критикувати та висловлювати свою оцінку на прохання Ланецького.
Подобається 4 Не подобається 9
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 20:13, 8 окт 2019
zozoolia (20:01, 8 окт 2019)
На сьогодні дозвіл на зміну цільового призначення земельної ділянки вже не потрібен
Ти не вловлюєш ДЕТАЛЕЙ. У твоєму посиланні МОВА ЙДЕ про особистео селянське господарства (ОСГ), А це, як кажуть в Одесі, ЗОВСІМ інші речі. Читай в законах та глосаріях, що таке ОСОБИСТЕ СЕЛЯНСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО. Або запитай у селюка Ланецького. Він живе в селі, то чув або повинен чути в селі, що таке землі населених пунктів, що таке особисте селянське господарство, а що таке природні сінокоси і пасовища чи рілля, чи землі природоохоронних призначень і т.д..
Подобається 4 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
Kender Kender 20:06, 8 окт 2019
dobryj5,  Цього не МОЖЕ бути, тому що цього не може бути НІКОЛИ!  Дядьку, скачай проект змін і будеш приємно здивований.
Подобається 8 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 20:01, 8 окт 2019
dobryj5 (19:50, 8 окт 2019)
Ти ж це знаєш, селюк
Користуйся, можеш не дякувати:
 
На сьогодні дозвіл на зміну цільового призначення земельної ділянки вже не потрібен
Подобається 8 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...