Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2
Оновити
clio clio 08:25, 6 дек 2021
Согласен,Грицю..,нам остаётся только плакать и заполнять декларацию...
Подобається 1 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
Гриць Зубажіленко Гриць Зубажіленко 00:26, 6 дек 2021
clio (00:19, 6 дек 2021)
Щитавот обычный рогуль-пиздун
А я не соглашусь Вовсе даже и не "обычный", а ЭТАЛОННЫЙ... КРАСНОКНИЖНЫЙ... НЭДОСЯЖНЫЙ.
 
Вот не будь такого клоуна, кто бы публику развлекал? Васыль Нэмасыл? Пэрдун Витродуйка? Потновусая Шпыля?
 
Да эти жалкие дилетанты, не годятся даже подавать Дэмыдавычу рюмку стакан шмурдяка, перед цирковым выступлением. Дэмыдавыч – это алмаз в нашей цирковой короне.
 
clio (00:19, 6 дек 2021)
заканчивает свои дни в глухомани,хвастаясь огородными успехами.
Просто мы, алчные парахаботы, далеки от "настоящего наслаждения жизнью"
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
clio clio 00:19, 6 дек 2021
Щитавот обычный рогуль-пиздун,даже не способен грамотно построить свой биографический пиздёж-и там он был,и там ездил,руководил,объездил Союз,преподавал,но видимо оказался таким тупым,что заканчивает свои дни в глухомани,хвастаясь огородными успехами.Можно развить дальше-герой УПА,соратник Мельника-один хер никто проверять не будет!Кофе с бутербродами в лес...
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Гриць Зубажіленко Гриць Зубажіленко 00:19, 6 дек 2021
Іван (23:07, 5 дек 2021)
Не скажи..Микола Демидович таки кращий..Весь день радує..
Согласен В образе "добьрий пьять" щьчитавод просто ЗВЕЗДА ЦИРКА, но в образе Мыколы Дэмыдавыча – он уже КОРОЛЬ МАНЕЖА.
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Іван Сірий Іван Сірий 23:07, 5 дек 2021
Гриць Зубажіленко,  Не скажи..Микола Демидович таки кращий..Весь день радує..
Подобається 5 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
Микола Демидович Микола Демидович 20:25, 5 дек 2021
Записи розмови Гриця і Ланецького.
- Грицю, я такий дурний.
- А що трапилося?
- Я вчора дві години шукав свій телефон підсвічуючи його фонариком.
- і де ти його знайшов?
- так у своїх же руках.
- і ти не міг його побачити, то може треба було підзарядити, щоб краще світив.
 
куліси закриваються і можна сміятися, якщо дійшло.
Подобається 3 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
Гриць Зубажіленко Гриць Зубажіленко 19:31, 5 дек 2021
clio (18:55, 5 дек 2021)
Наш ыксперд ещё демагог и пиздун!
Я бегло глянул обильные высеры сельского дурачка Мыколы Дэмыдавыча – и точно могу сказать, что щьчитавод "добьрий пьять" это ДЕГЕНЕРАТ, как ласково его называет Ланецкий... А вот "науковЭць" Мыкола Дэмыдавыч, это уже ДЕГЕНЕРАТ ЭТАЛОННЫЙ, можно даже сказать чт КРАСНОКНИЖНЫЙ. Таких сейчас не выпускают.
 
clio (18:55, 5 дек 2021)
Был ты шмурдяковым долбодятлом-так и сдохнешь в своей Выебикозловке!
Нет, щьчитавод обитает ув Оторвиколёсовке.
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Гриць Зубажіленко Гриць Зубажіленко 19:22, 5 дек 2021
zozoolia (15:21, 5 дек 2021)
Микола Демидович,  про інфляцію і збільшення грошової маси щось чув, клован?
Оно чуло... но не поняло что это такое Зато ув отчётах Минфина, кривая ПАКРАЩЕННЯ неуклонно ползёт вверх "стремительным домкратом".
 
zozoolia (15:40, 5 дек 2021)
А тепер піди і спробуй купити сала за ціною трирічної давності, майне лібе дегенерат
Так оно его и три года назад не покупало Оно же питается подножным кормом со своего сада/огорода. А сало ув саду не растёт. Зато показныкы Минфина растут ввысь.
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Гриць Зубажіленко Гриць Зубажіленко 19:20, 5 дек 2021
Микола_Демидович (19:12, 5 дек 2021)
це питання не для слабоумних
Нет такого пытання куда бы ты не влезло Старый сельский дурачок, буквально 1-2 дня назад, ты всех пугал страшными страхами, что "на сайт я больше ни ногой".
 
И слово своё "вчытЭльское" сдержал. Зачехлил аккаунт "добьрий пьять" и расчехлил аккаунт "Мыкола Дэмыдавыч". И снова своим СЛОВОБЛУДИЕМ понёс "блыскучу мыслЮ" ув массы Потому что "науковЭць".
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Микола Демидович Микола Демидович 19:12, 5 дек 2021
clio (18:55, 5 дек 2021)
Нашёл моряка с зарплатой 300$
це питання не для слабоумних. Я коли мав зарплату на рівні 180 дол.? Це була розмова на початку 2000-их років.
 
Але бачиш, що ти не вловив ЗМІСТ розповіді. а вчепився за дурницю. Ти не здатен зрозуміти СУТНІСТЬ, що середня зарплата у січні 2015 р. в Україні була 3100 грн, а тепер в серпні-жовтні понад 14 000 грн. І чому ТАк відбувається.
І можеш порівняти, що на Чукотці зарплата понад 70 тис. рублів. Але питання залишається, ХТО буде краще жити і де?
Можеш їхати на Чукотку і отримувати АЖ понад 70 тис. і заживеш, не те, що ТУТ в Україні. І дивно, що ти ще тут сидиш і паскудиш в інтернетах. РАБотать їдь.  
 
Дивні ви у своїй простоті, Хоча і дивуватися лібералам, навіть і в 2-3 поколінні не варто.
Класика жанру. Добре, вам того не зрозуміти. Нехай щастить.
Подобається 3 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
Микола Демидович Микола Демидович 19:02, 5 дек 2021
zozoolia (16:40, 5 дек 2021)
Розкажи ще,
Сьогодні неділя і я маю час і бажання на ваші потуги щось видумувати розкривати реальне життя. Тому і показую його, а ви ЩОСЬ хочете видумувати із дрібниць, неважливих проблем. Ви не розумієте системи взаємозв'язків і чому та як вони відбуваються.
 
Ось ти вхопився за сало. Треба знати, що в Україні тепер називають поголів'я свиней у кількості біля 7 млн. І переважно це у дядька на селі і він вже не хоче або мало вирощує на ринок, а більше для себе. Є такий економічний вираз "НАТУРАЛЬНЕ ВИРОБНИЦТВО".
на комплексах свинопоголів'я переважно м'ясних порід і сала там мало. тому як кажуть СВИНИНА дешевща за сало.
Тепер за той борщовий набір. треба розуміти, що є інфляція, є реальне збільшення доходів і є ріст цін товарів, особливо продовольства. І особливо, коли ним не займаються організацією виробництва та заготівлі.
Але ти прикинь, що тепер на люд. припадає 12 л олії на рік. перебіг ціни - на скільки зміняться витрати?
Подобається 3 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
clio clio 18:55, 5 дек 2021
Наш ыксперд ещё демагог и пиздун!Понёс такую херню,даже макаронами не назовёшь!Нашёл моряка с зарплатой 300$?Уборщик мусора в порту?Мой родич получает почти 8000$,ещё и жалуется как тяжело.Был ты шмурдяковым долбодятлом-так и сдохнешь в своей Выебикозловке!
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Микола Демидович Микола Демидович 18:15, 5 дек 2021
zozoolia,  Зюзя, я тобі ще одну реальність розповім. Колись ми сиділи із родичем із Клайпеди та обговорювали рівень життя в них і в нас.
 
в той час у нього була зарплата понад 300 дол., а вмене тоді - біля 180 дол. (в перерахунку).
 
І ми розглядали витрати в них (одна дитина) і в мене (двоє дітей).
 
Ти ж такий баланс повинен ЗНАТИ: доходи - витрати = заощадження + відпочинок.
 
Так ось в підсумку із моїх доходів та моїх витрат на моєму рівні життя в мене виходило більше в заощадження, ніж в нього. І відпочинок у мене був набагато різноманітніший. Ти ж повинен розуміти життя науковця та моряка (він моряк далекого плавання).
 
Так що не завжди висока зарплата чи пенсія може характеризувати рівень життя та витрати.
 
все треба бачити в системі.
Подобається 3 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
Микола Демидович Микола Демидович 18:07, 5 дек 2021
zozoolia (17:46, 5 дек 2021)
борщовий набір за Порошенка і за Зеленського
І для чого вам лізти у питання, в яких розуміння не маєте? Що значить набір чогось в часи каденції Порошенка? Це ж провал усіх питань, які можна назвати із характеристики країни чи населення.
 
ось для прикладу, наведи якийсь прогрес у державі Україна за 2014-2016 роки? навіть за 17 та 18-ий. Що стало краще, більше за 2013 р.? А це ж період в 5 років і топтанні в мінус.
 
можна із нинішніх часів підійти. Наведи приклади, що ПОГІРШИЛОСЯ за 2019-2021 рр. порівняно із 2018 р.?
 
ось тобі прямі приклади, що за 2014-2018 р. не досягнули і не повернулися до рівня 2013 р., а за 2020-2021 р. вже перевищують від 2013 і 2018 рр.
 
Чому ТАк відбувається?
 
ось ще приклад, на ФБ мене хотів дістати один коментатор із пенсіями, які виросли в Україні із 2015 р. до 2021 р. від 45 до 70 дол., а в РФ вони впали із 185 дол. в 2013 р. до 130 дол. в 2021 р. і це без врахування цін
Чому ТАК відбувається?
Подобається 3 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 17:46, 5 дек 2021
Микола (17:40, 5 дек 2021)
Видумуєте нереальні проблеми, які хочете висвітлювати.
Тобто піввареника і борщовий набір за Порошенка і за Зеленського - то різні галактики?
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Микола Демидович Микола Демидович 17:40, 5 дек 2021
zozoolia (16:40, 5 дек 2021)
Розкажи ще,
От ти такий простакуватий і не хочеш ХОЧ побачити. Зроби екскурсію зранку в торговий м'ясний відділ і під обід та запитай скільки залишається у продавця сала. І не будеш дурних питань ставити.
 
І ти повинен розуміти, що дядько не щодня заколює свиню та їде на ринок. а сало такий продукт, що портитися, особливо взимку, не дуже захоче. Так. що він якщо не продасть сьогодні, то продасть його завтра.
 
В чому ваша біда агітаторів із кураторами? Що ви не знаєте життя, не знаєте систем у якій живуть люди. Але своїми зобов'язаннями лізете в питання у яких тями немає. Видумуєте нереальні проблеми, які хочете висвітлювати.
Населення від вас пішло далеко вперед і ви відстали в нафталіні.
 
Ви не можете ЗНАТИ проблем життя населення. Так, є в Україні 35 % домогосподарств (сімей) у яких немає працездатних та на роботі. Це біда їх.
Але ось вам НБУ показує, що заробітчани вкинули в країну майже 12 млрд дол за 10 міс. = 440 млрд грн
Подобається 3 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
clio clio 17:23, 5 дек 2021
Производитель..,рубит свинье ноги по одной в месяц на холодец с мухоморамик празднику-Дню  долбодятла!Можно чаще,но свинья одна.., если не считать хозяина-тем более отравленного Википедией и Гуглом!
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 16:51, 5 дек 2021
zozoolia (15:40, 5 дек 2021)
А тепер піди і спробуй купити сала за ціною трирічної давності, майне лібе дегенерат
Дегенерат и тогда даже не пытался этого сделать.
Последний (да и первый тоже) раз он пробовал  сало, когда с дядькой-комсомольцем раскуркуливал своих односельчан!
Подобається 4 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 16:40, 5 дек 2021
Микола (16:25, 5 дек 2021)
Так, це повинно радувати. що ціна росте разом із купівельною спроможністю населення.

Розкажи ще, які черги наразі стоять за салом, словоблуд!
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Микола Демидович Микола Демидович 16:25, 5 дек 2021
zozoolia (15:40, 5 дек 2021)
Дякую, дуже дякую.
І чому ти ТАК переживаєш? Адже ти не їси сало, як покупець.
 
А мене як виробника сала - це радує. Такий економічний ринок, що збільшення ціни призведе до додаткових вкладень капіталу та ЗБІЛЬШЕННЯ виробництва ходового товару.
 
Так, це повинно радувати. що ціна росте разом із купівельною спроможністю населення. Вона зупиниться, коли населення вже не ЗМОЖЕ купувати.
 
Як бачиш, такі процеси не можна оцінювати із однієї сторони. в них є як мінімум дві сторони. і завжди у змаганнях. коли один виграє та співає і танцює, другий програє і плаче та ридає.
 
Але ти відійшов від своїх тез - що таке ГРОШОВА МАСА і як вона впливає на проблеми із салом? давай, думай. якщо є чим.
Подобається 3 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...