Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2 3
9inches 9inches 00:32, 14 дек 2017
Вонюша виповз з бункеру трохи пробздітись!
Подобається 5 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
Іван Колісніченко Іван Колісніченко 00:30, 14 дек 2017
от вчені хуєві...добре шо бидло на пенсії,а не далі людям мізки засирає..а скільки такої старої підарасні на кріселках тримається і ше молоду зміну таку саму ,прибабахану,псевдонаукову виховує...і ше верещать-з наукою хуйово в нас..дійсно,чого б це?))
Подобається 5 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 00:11, 14 дек 2017
dobryj5,  оправдываешься, мразь зрадоебская? Под дурака косишь?
 
Впрочем, у тебя это получается убедительно!
Типаж! Мистр Бин (Квасоля) нашего междусобойчика!
Подобається 6 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 00:07, 14 дек 2017
ланецкий (23:59, 13 дек 2017)
Подтасовками занимаешься, пока все спят.
ну читай уважно. Хоч і всю частину, більше я захоплю:
Любому, кто способен хоть к какому-то анализу, очевидно, что Хмара был завербован КГБ еще во времена своего т.н. диссидентства. И Палий абсолютно прав, что он работает на Кремль. Я не согласна единственно с тем, что только сейчас.  
- Любому, кто способен хоть к какому-то анализу, очевидно, что Хмара был завербован КГБ еще во времена своего т.н. диссидентства.
 
-  И Палий абсолютно прав, что он работает на Кремль.
 
- Я не согласна единственно с тем, что только сейчас.
 
Є аналіз і зрозумілий Хмара. І Палій правий, що працює на Кремль. Де тут посилання, що на Кремль працює Хмара. На це дає аналіз автора виразу. ладно, будь здоровий. Я займусь іншими питаннями.
Подобається 7 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 23:59, 13 дек 2017
dobryj5 (23:49, 13 дек 2017)
Ось собака_д характеризує:  И Палий абсолютно прав, что он работает на Кремль.

Ах ты старый пидор! Подтасовками занимаешься, пока все спят. Ученый, блядь!
Собака написала:
Хмара был завербован КГБ еще во времена своего т.н. диссидентства. И Палий абсолютно прав, что он работает на Кремль.

Ну ты дедоок и дешевый подонок!
Подобається 6 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 23:49, 13 дек 2017
Ольга (20:14, 13 дек 2017)
САМОЗВАНИЙ політолог Олександр Палій"
але як виходить оригінально за Фрейдом. Ось собака_д характеризує:  И Палий абсолютно прав, что он работает на Кремль.

Як можна розуміти таку думку? однозначно виходить, що Палій абсолютно правий, що працює на Кремль. Так не на загниваючий захід і не на Україну. Пряма мова вказує хто на кого працює.
 
і що би сказав Палій, якби почитав собаку_д? Напевне немав би аргументів спрощувати і погодився на такий глибокий та зважений аналіз
 
Подобається 9 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
Ольга Павлівна Ольга Павлівна 20:14, 13 дек 2017
" САМОЗВАНИЙ політолог Олександр Палій"

Цим сказано все! Таких гівнястих політолухів та експердів Банкова наплодила, як собак нерізаних!
Панові Хмарі
Подобається 11 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
PiligrimK PiligrimK 19:56, 13 дек 2017
Mykhailo Medvid,  вона не пес. Вона самка пса.
Подобається 10 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
Mykhailo Medvid Mykhailo Medvid 19:53, 13 дек 2017
sobaka_d,  Шавка обісцяна,спочатку йди відсідь років 15 по ГУЛАГам,як Степан Ількович,відсидь 306 діб карцеру при сибірських морозах (хоча ти не маєш уявлення навіть про банальне КПЗ),потім будеш тявкати,як ти відданий шоколадній свинофермі на чолі з Поросям! Зрозумів,пес смердячий!
Подобається 12 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 19:07, 13 дек 2017
sobaka_d (18:39, 13 дек 2017)
Еще один идиот вылез во всей своей неописуемой красе!
і що тебе тримає таку пухнасту і без зморшок, всю в білому тут серед суцільних як не ідіотів, то агентів Кремля. Чемодан - вокзал - і вся скрепа твоя.
Подобається 10 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 18:39, 13 дек 2017
dobryj5 (18:01, 13 дек 2017)
Але є питання із історії, хто більш надійний агент для КГБ - українець чи єврей. Із трьох наваних осіб хто є українець і євреї?
Какая прелесть! Еще один идиот вылез во всей своей неописуемой красе!
dobryj5 (19:07, 13 дек 2017)
Чемодан - вокзал - і вся скрепа твоя.
И такое... оно тоже привыкло указывать! Из той же вертухайской породы!
Подобається 7 Не подобається 10
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 18:37, 13 дек 2017
VY (17:47, 13 дек 2017)
я как-то.. на "вы" обращаться не привык...
Кто б и сомневался! Да вы вообще нормально обращаться не привыкли. Гены это серьезно.
Подобається 6 Не подобається 9
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 18:01, 13 дек 2017
sobaka_d (15:42, 13 дек 2017)
Любому, кто способен хоть к какому-то анализу, очевидно, что Хмара был завербован КГБ еще во времена своего т.н. диссидентства. И Палий абсолютно прав, что он работает на Кремль.
Сильно сказано. Кілька слів, а дається 3-ом особам повна характеристика:
1. Собака_д - здатна до аналізу (констатація ФАКТУ і доводиться ТУТ регулярно, нам же відомо);
2, Хмара - завербований. Аксіома, випливає із глибокого аналізу (собаки_д);
3. Палій АБСОЛЮТНО правий. Хто би ще сумнівався (із трьох хтось повинен казати правду)?
Але є питання із історії, хто більш надійний агент для КГБ - українець чи єврей. Із трьох наваних осіб хто є українець і євреї?
Подобається 12 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
mix_ko mix_ko 17:54, 13 дек 2017
VY (17:47, 13 дек 2017)
я как-то к жЫвотным на "вы" обращаться не привык...
Подобається 10 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
VY VY 17:47, 13 дек 2017
sobaka_d (17:40, 13 дек 2017)
Да еще и на ты!
я как-то к жЫвотным на "вы" обращаться не привык...
Подобається 14 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 17:40, 13 дек 2017
VY (17:22, 13 дек 2017)
Вранье.
Ну что спорить с неадекватом? А "В зеркало чаще заглядывай" это не указание? Да еще и на ты! Вроде свиней вместе не пасли, не? А "вертухайские гены" у вас вообще с языка не слазят. И это не навешивание ярлыков? Одно слово - НЕАДЕКВАТ. И это не ярлык, а констатация факта.
Подобається 6 Не подобається 12
Відповісти | Цитувати виділене
VY VY 17:22, 13 дек 2017
sobaka_d (17:11, 13 дек 2017)
мнение, что указывать должны исключительно ВЫ
Вранье.
Я никому и ничего не указываю. Только характеризую. Есть разница.
То есть, проздравляю, гражданка, соврамши.
А вот твоя манера всем навешивать ярлычки -- как раз и есть признак генетического вертухая.
Подобається 18 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 17:14, 13 дек 2017
Татьяна (16:54, 13 дек 2017)
Базив.
Ну, разумеется! Кого же еще цитировать, как не замглавы АП при Януковиче!!! Правы те, кто говорит, что во время последних событий вскрылось огромное количество консервов.
Подобається 7 Не подобається 13
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 17:11, 13 дек 2017
VY (16:37, 13 дек 2017)
вертухайскими генами ... что-то указывать
Ну да, только вам можно указывать, кому и что делать! И, судя по тому, что вы очень часто вспоминаете про вертухайские гены, они у вас однозначно есть. Отсюда и мнение, что указывать должны исключительно ВЫ, остальные должны тут же беспрекословно исполнять предписания, отсюда и постоянное упоминание об этих самых генах. Это работает принцип "на воре шапка горит".
Подобається 7 Не подобається 14
Відповісти | Цитувати виділене
Татьяна Богословская Татьяна Богословская 16:54, 13 дек 2017
"Я перепитав найближчих політтехнологів Порошенка – хто втягнув його у практично смертельну для нього війну із Саакашвілі? Рошенівські «головастики» вказують пальцем на нинішнього найлюбішого друга Порошенка – Медведчука, який став для нього ще ближчим, ніж для Путіна." Базив.
Подобається 17 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2 3
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...