Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2
Оновити
цімбора цімбора 19:15, 14 мар 2017
Шо, Тузік, знов палитеся що Ви русскій?

Подобається 2 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
Тузик_Киевлянски Тузик_Киевлянски 17:57, 14 мар 2017
цімбора,   Шо, пан цимбора, знову пылы лосону-диколону Шкарпэткамы смэрдючымы занюхувалы? Ну, то файно, файно. А тэпэр закусюйте, цэ для вас:
 

 
Тико, не жрите усэ сами, пан цимбора. Оцьому пыдору gato трошкы залыштэ   
Подобається 1 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
gato gato 17:30, 14 мар 2017
Для начала надо признать Бамбас оккупированной территорией - а порохатыши этого не признают
 
Впрочем для Попрошенку и его свинявой своры и война не война, а какое-то невнятное АТО
 
И террористы не террористы, а торговые партнеры
 
Даже Якунович выглядел приличнее, чем его бывший министр
Подобається 1 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
цімбора цімбора 16:49, 14 мар 2017
zozoolia (13:21, 14 Мар 2017)
добре, ось вам картинка
Ви про те що називається "South African farm attacks"?
І там ще друге запитання.
Подобається 2 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 13:21, 14 мар 2017
цімбора (13:11, 14 Мар 2017)
Режим апартеїду був у ПАР у 20-му столітті, і далеко до кінця століття, але Ви чомусь подаєте як розлом 21-шого століття

добре, ось вам картинка
Подобається 3 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
цімбора цімбора 13:13, 14 мар 2017
2. Як би там не було з вашим визначенням у часі і прив"язці, у мене прохання - раз написали те що написали.
Знайдіть ось у цьому пості саме це про що Ви писали - хто там є баластом що живе у двовимірному монохромному світі, а хто розмірковує розмірковує категоріями нового сторіччя..

https://www.facebook.com/tatyana.bura/posts/979804618821140
Подобається 1 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
цімбора цімбора 13:11, 14 мар 2017
zozoolia (20:00, 13 Мар 2017)
цімбора,  що тобі відомо про апартеїд?
zozoolia (20:41, 13 Мар 2017)
цімбора (20:17, 13 Мар 2017)
Це щось на рахунок того як москалі до українців ставляться?
 
ні, це на рахунок цивілізаційного розлому 21-го сторріччя,
Ще таке 2 питання.
1. Режим апартеїду був у ПАР у 20-му столітті, і далеко до кінця століття, але Ви чомусь подаєте як розлом 21-шого століття.. З такою логікою за розлом 21-го століття можна подати і злочини НКВС 20-го століття. Хоча реально до отого розлому 21-го століття у нас можна прив"язати тільки психологію нащадків працівників НКВС - які вбивали, плодилися, виховували дітей по своєму світогляді "вершителів доль" чи "надлюдей".

Згодні?
Подобається 1 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
цімбора цімбора 23:51, 13 мар 2017
zozoolia (20:41, 13 Мар 2017)
ні, це на рахунок цивілізаційного розлому 21-го сторріччя, в основі якого різні швидкості розвитку суспільства. Хтось розмірковує категоріями нового сторіччя, а комусь комфортніше жити минулим. нажаль, як в будь-якій команді, швидкість всього суспільства залежить не від прогресивної частини, а від того баласту, що звик жити у двовимірному монохромному світі
21-ше століття можна спокійно прибрати, бо все те саме можна застосувати і до 20-го, і до 19-го, і до 1-го. Як і до майбутнього 22-го. Світ рухається по спіралі, тому і складається з нерегулярних подібностей.
В даному випадку йдеться про розмірковування століття 17-го чи навіть 14-го -
"царь знает шо дєлаєт а ви всє тупиє".
 
Адже Ви не будете вважати ось цих хлопців баластом?

Подобається 4 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 22:44, 13 мар 2017
vlb-1, . А теперь это чмо типа борется с контрабандой!
Подобається 5 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
vlb-1 vlb-1 22:35, 13 мар 2017
sobaka_d (23:44, 12 Мар 2017)
Он за 11 лет своего мэрства не смог построить хотя бы один мусороперебатывающий завод.
не не смог, а всячески этому препятствовал, т.к. предложения были. Свалки - это золотое дно, там бригады бомжей за копейки сложат бумажечку к бумажечке, бутылочку к бутылочке, соберут каждую железку и пластик. Это миллионый бизнес. И взять отдать все это кому-то с заводом??
Подобається 10 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
PiligrimK PiligrimK 21:08, 13 мар 2017
Якщо правда, а не фейк, то Садовий - мудак.
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 20:41, 13 мар 2017
цімбора (20:17, 13 Мар 2017)
Це щось на рахунок того як москалі до українців ставляться?

ні, це на рахунок цивілізаційного розлому 21-го сторріччя, в основі якого різні швидкості розвитку суспільства. Хтось розмірковує категоріями нового сторіччя, а комусь комфортніше жити минулим. нажаль, як в будь-якій команді, швидкість всього суспільства залежить не від прогресивної частини, а від того баласту, що звик жити у двовимірному монохромному світі
Подобається 10 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
цімбора цімбора 20:17, 13 мар 2017
sobaka_d (19:33, 13 Мар 2017)
Кроме того, вы явно не поняли смысл моего поста. Что не удивительно.
Я все зрозумів. Але от Ви не годні зрозуміти свій вигляд збоку.
zozoolia (20:00, 13 Мар 2017)
цімбора,  що тобі відомо про апартеїд?
Це щось на рахунок того як москалі до українців ставляться?
Подобається 8 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 20:00, 13 мар 2017
цімбора,  що тобі відомо про апартеїд?
Подобається 9 Не подобається 7
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 19:33, 13 мар 2017
цімбора (19:16, 13 Мар 2017)
народу ерзя
Это еще кто такой? У вас уже бред какой-то начинается? Кроме того, вы явно не поняли смысл моего поста. Что не удивительно.
Подобається 7 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
Сергей Матеенко Сергей Матеенко 19:23, 13 мар 2017
А  Ви впевнені, шановне товариство, що Свдовий таке казав? Сайт то явно ватний.
Подобається 5 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
цімбора цімбора 19:16, 13 мар 2017
sobaka_d (17:43, 13 Мар 2017)
Я как раз и нахожусь на своей исторической родине, т.к. мои предки в течение ...прослеживаемых 6 поколений жили именно здесь.
У Вас психологія народу ерзя - тому не сумнівайтесь що реальні предки звідти.
Тому я і рекомендував випробувати Вам спосіб УПА - щоб були впевнені (причому не рекомендував того що не пробував сам)
sobaka_d (17:43, 13 Мар 2017)
что если уедут все такие как мы, а останутся..такие, как вы, то нашей стране гаплык из-за катастрофического падения среднего уровня интеллекта. А этого допустить нельзя! Тем более, что он и так ужасающе низкий из-за огромного количества вам подобных.
Боїтеся - що Україна прекрасно обійдеться без подібних Вам? А може - краще перевірити? Тоді для Вас буде бонус - якщо Ваші страшилки збудяться, - то до кінця життя будете з гордістю виголошувати: "А я казала що...!" Ну а як ні, то що ж... залишається мовчки злосно сопіти в 2 дзюрки..
Подобається 8 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 17:43, 13 мар 2017
цімбора (14:11, 13 Мар 2017)
А емігрувати на "історіческу" - не пробували?
Не очень понимаю, что вы имеете в виду. Это куда же? Я как раз и нахожусь на своей исторической родине, т.к. мои предки в течение по крайней мере прослеживаемых 6 поколений жили именно здесь. Но даже независимо от этого ни я, ни мои близкие эмигрировать вообще не собираемся. Хотя бы из чувства долга. Потому что любим Украину и понимаем, что если уедут все такие как мы, а останутся в основном такие, как вы, то нашей стране гаплык из-за катастрофического падения среднего уровня интеллекта. А этого допустить нельзя! Тем более, что он и так ужасающе низкий из-за огромного количества вам подобных.
 
http://andreistp.livejournal.com/8991227.html ролик о ваших собратьях по разуму.
Подобається 6 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
VY VY 17:17, 13 мар 2017
За-ши-бись.
Гюльчатай таки открыла личико. "Візьми і зроби".
Дык -- пацан сказал... сделает?
 
Перевожу слова пацана: "ребята, дайте нам с ними торговать. ща мы оттуда лишних уберем, так они еще и по новым тарифам нам заплатят. как мы с пеценькой вас, а? -- котятки..."
Подобається 7 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
цімбора цімбора 14:11, 13 мар 2017
Попив чаю з Порошенком і заявив?
 
Ну, він і з Януком чай пив.
Тільки от - Садовий (хабарник) - окремо, і блокада ордло - окремо.
 
sobaka_d (23:44, 12 Мар 2017)
Сколько можно это терпеть??
А емігрувати на "історіческу" - не пробували? Там - хорошо!
sobaka_d (23:44, 12 Мар 2017)
А от правительства Украины все время требуют каких-то немыслимых свершений.
Нічого такого що можна було і треба зробити швидко - не вимагається. І нічого такого більш неймовірного теж не вимагається - були кризи різні -  бензинова, електрична, бартерна, газова.. - в темпі звершувалося..
 
Новенький (13:56, 13 Мар 2017)
запрос был на собачу буду
О! Де Тузік?
Подобається 12 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...