Теория хлопковедения

Пока Путин собирает войска на границе Украины, а среди сознательных руководителей местных органов власти негласно идет соревнование за утилизацию 200-х ихтамнетов с целью повышения слоя чернозема, а значит и урожайности, в тылу противника происходят пока точечные, но важные события. Так, недавно прошло сообщение о точечном уничтожении цеха одного из предприятий РФ, где производились боеприпасы. Там, где прошла серия «хлопков» с последующим пожаром, уже ничего не производят. А сводки указали на две отметке в графе «Груз-300».

А вот на Алтае ситуация только внешне была похожей на описанную выше. На шахте «Листвянская», в глубоком тылу противника, на Алтае, тоже произошли «хлопки» и возгорание. Только случилось это на глубине в 250 метров, где шахтеры добывали уголь для продажи в Китай. В это время под землей находилось 285 человек личного состава, не батальон, но где-то близко к батальону.

Именно в этот момент там произошли хлопки. Ну как хлопки? Видимо, в РФ все, что не является ядерным взрывом, считается хлопком, и вот серия таких неопределенных хлопков и произошла на шахте. Сначала сообщили о том, что по графе «Груз-200» было списано 11 человек, но когда туда прибыли спасатели, число погибших возросло до 51, в том числе и несколько только что прибывших спасателей. Что характерно, когда погибли спасатели, хлопков уже вроде бы не было и что там их задвухсотило – неизвестно.

На этом российская пресса перестала комментировать это мероприятие, поскольку информационный фон должен быть положительным, ведь каким же он еще может быть при чутком руководстве уже более 21 года мудрого и невыносимо любимого товарища Путина – лучшего друга детей, собак, лошадей и гимнасток? Поэтому долго мусолить тему с погибшими – нет резону, ведь у кого-то может сложиться впечатление, что в стране что-то не так и хуже того, кто-то может подумать, что это все же не хлопки происходят на заводах, фабриках, складах и шахтах, а натурально – взрывы. А никаких взрывов быть не может, поскольку Путин же навел порядок.

В общем, тему надо было сворачивать и она переключилась на скандал, связанный с банкетом в день аварии, который был проведен по случаю назначения на должность нового мэра Прокопьевска, в котором и рванула шахта. Руководство города пело и плясало, когда из шахты вывозили трупы и в общем, если бы не потребовалось тихо слить всю тему, то никому и дела не было бы до этой гулянки. Мало ли этих пиров во время чумы было или будет еще? Но тут надо было пожертвовать фигурой, чтобы одной информационной волной перекрыть другую. В общем, это – удалось.

И вот когда по состоянию на понедельник пришли уточняющие сводки по потерям и оказалось, что одвухсотилась уже целая рота личного состава, то это уже никому не было интересно. А ведь новые данные – очень интересные. Теперь там общее число погибших – 92 человека и из них – 32 горно-спасателя. То есть, если надо положить роту «шахтеров» на Донбассе, то тут надо очень постараться, а вот на Алтае – несколько хлопков и  – тот же самый результат, и в общем, это не может не внушать оптимизма. Ведь чем больше их спишут там, тем меньше прийдется их вылавливать здесь и впихивать в ту самую графу потерь.

А с другой стороны, семьям погибших уже начали выплачивать по 2 миллиона рублей компенсации, плюс миллион тем семьям, где одвухсотился единственный кормилец. И как тут не вспомнить, что примерно такие же компенсации выплачивались «отпускникам», которых в цинке везли из-под Авдеевки или Марика. Так что все идет в правильном направлении. Пускай оно там хлопает чаще и мощнее.

50 Comments on "Теория хлопковедения"

  1. Дмитрий | 29.11.2021 at 12:35 |

    Остается только похлопать по поводу происходящего 🙂

    • Сергій-Львів | 29.11.2021 at 14:19 |

      Краще овації, тривалі та гучні!

  2. Вовк | 29.11.2021 at 12:38 |

    прочитав заголовок і подумав: КУДОЮ тут бавовнярство 😉

  3. Григорій | 29.11.2021 at 13:51 |

    В детстве три русских парня мечтали: Владимир – стать космонавтом; Александр – инженером, а Игорь – алкашом (как папа). В результате – двое спились, а у третьего мечта сбылась.

  4. Влад Н | 29.11.2021 at 14:11 |

    … а ведь были времена, когда спешил услышать/увидеть новости о судьбе спасаемых подводников…
    … теперь только так – воспринимаем жертвы катастроф на рассее, как утилизацию потенциального оккупанта…

  5. Сергей | 29.11.2021 at 15:20 |

    На Балалайне уже вошло в традицию – после хлопков, всегда идут долгие, продолжительные аплодисменты.
    Ждем – с…

    • Укроп | 29.11.2021 at 17:40 |

      Если не хотят они – овацию по поводу устроим мы сами 🙂 Тоже уже очень давно все мое “сочувствие” к их “хлопкам” и “встречам самолетов с землей” выражается в радости что “меньше останется”. Пусть хлопает дальше 🙂

  6. Eugen moderator | 29.11.2021 at 15:52 |

    Больше хлопков там!
    Хороших и разных!

  7. Юрій Багдадьский | 29.11.2021 at 18:20 |

    А я не згоден. Якесь звірство. Люди, на кого ви перетворюєтеся? Такими статтями та коментами ви дододаєте ворогів потойбік. Адже не всі там прибічники чинної політики, багато нормальних. Самі перетворюєтеся на звірів. Дуже прикро.

    • Чатирлик | 29.11.2021 at 18:26 |

      А хіба там ще не всі вороги?

    • Укроп | 29.11.2021 at 18:34 |

      А вони? Сукабєєву, чи інших їх пропагандонів чули? Суркова з його теорією переносу хаосу читали? То нехай здохнуть всі! Звірйо…

      • Юрій Багдадьский | 29.11.2021 at 23:37 |

        Ну хай здохнуть оці двоє, вони на роботі, і робота в них така, вони є солдатами та командирами на війні проти нас. Ну так чого ж ви за них робите їх роботу?

        • Andriy Moderator | 30.11.2021 at 05:54 |

          Хороший русский – мертвый русский. Это аксиома, и придумана она была не нами и даже не в этом веке.

          Сукабеевы с соловьевыми существуют лишь потому, что у их населения “в ядерный пепел” заходит на ура.

    • Укроп | 29.11.2021 at 18:37 |

      А хто там “нормальний”? Може ті, що вважають Хуйла недосить жорстким до нас і тому вони “проти путіна”?

    • Юрєц, ти бачив хоч одну людину на залізничній колії, по якій йшли ешелони військової техніки рф на Донбас, з метою непустити смерть в Україну? А дороги хтось «гумконвоям» на росіі перекривав? Ну хоч одненька людина? Ні? То про шо ти тут розповідаєш? Засунь своїх «нєтакіхузкіх» собі до дупці.

      • Eugen moderator | 29.11.2021 at 21:24 |

        Остання фраза зайва, перепрошую. Тримаймо рівень.

        • Владислав | 29.11.2021 at 21:51 |

          Точно. За стандартом ЛО теба писати “сверни в трубочку и засунь в известное место”. Таке формулювання має пройти цензуру, чи не так, пане Євгене?

          • Eugen moderator | 29.11.2021 at 21:58 |

            Як на мою думку, то краще так:
            Не сочтите за труд, свернув ваше писание в тонкую трубочку и взяв его в правую, или левую руку, резким движением заведите за спину и…. догадались?, Вот так!

    • SoldatYdachi | 29.11.2021 at 19:33 |

      Юрій Багдадьский | 29 Листопада, 2021 at 18:20

      А я не згоден. Якесь звірство. Люди, на кого ви перетворюєтеся? Такими статтями та коментами ви дододаєте ворогів потойбік. Адже не всі там прибічники чинної політики, багато нормальних. Самі перетворюєтеся на звірів. Дуже прикро.
      ====
      А я не згоден
      – бути не згодним ваше право.
      Якесь звірство
      – що, що? де звірство? я їм бажаю смерті до тих пір доки йде війна й мені байдуже як вони подохнуть та від чого.
      Люди, на кого ви перетворюєтеся?
      – ви мабуть не знаєте що вони робили та продовжують робити на захоплений частині України та інших країнах світу й до вас не дійде проста теза що радіти смертям ворогів нормальна реакція.
      не ми до їх полізли.
      Такими статтями та коментами ви дододаєте ворогів потойбік.
      – ага, додаємо.
      курва яка їла мій хліб у моєму домі ще у 2012 році “ізрекла”: “а еслі ми вас бАмбіть будем!?”
      так що там нема чого додавати – вони нас збиралися знищити завжди.
      Адже не всі там прибічники чинної політики, багато нормальних.
      – не сперечаюсь, є й нормальні – от тільки ця цифра на рівні 0 або близька до його (якщо рахувати то статистична похибка буде більша за її)
      Самі перетворюєтеся на звірів
      – маячня.
      я їх не катував.
      Дуже прикро.
      – мені теж прикро що вбивають побратимів восьмий рік й немає зараз можливості розчавити орків у їх лігві.

      • Alex_Y_88 | 29.11.2021 at 20:18 |

        +++

        • Юрій Багдадьский | 29.11.2021 at 21:23 |

          Хм, я знаю, що вони роблять. І поганого, і доброго. Дуже добре знаю.

    • pan_futiy | 29.11.2021 at 19:58 |

      Юрій Багдадьский | 29 Листопада, 2021 at 18:20

      Это как для вас специально:

      http://yun.complife.info/verses/russians.txt

      • Укроп | 29.11.2021 at 21:49 |

        Великолепно, уважаемый коллега! Талантливо!

    • Eugen moderator | 29.11.2021 at 21:26 |

      Шановний, тримайте своє ставлення до ворога нашої України при собі.
      Або шукайте інше місце для такого підходу.
      Бо наступний Ваш коментар в такому ж ключі буде останнім на цьому ресурсі.

    • Владислав | 29.11.2021 at 21:47 |

      В Багдадє все спакойна. Чого завелися, людинолюбе? Пожаліли вбивць і катів? Я погоджуюсь з вами в тому, що не всі там прибічники чинної політики, але зовсім не тому, що нормальні, як ви вважаєте, а тому, що путін для них слабак, який досі не стер Київ з лиця Землі. А щодо їхньої нормальности, то скільки раз вже кращі з кращих московитів переконували нас в своїй зверхности, чванливости та ненависти до всього українського. А тих поодиноких світлих та чесних, як от наприклад Валерія Іллінічна Новодворська, вони давно винищили. Нікого там жаліти. Смерть ворогам.

    • Alex_k | 29.11.2021 at 23:10 |

      “Багато нормальних”? Є спосіб оцінити, скільки. Можна навіть не так суворо, як рахувати, скільки перекрило дороги й залізниці, по яким їхала техніка вбивати українців (тобто нуль). Можна більш оптимістичний спосіб. В рашці були акції проти війни з Україною. Скільки людей на них вийшли? За самим оптимістичними оцінками, до 100 тисяч (а скоріш близько 50 000). Із 140 мільйонів. Тобто 0,07% населення. Припустимо, що цілих 9 з 10 теж хотіли, але не змогли взяти участь з поважних причин. Навіть так виходить – до мільйону, тобто 0,7% населення. Максимум один із 140. А враховуючи натягнуті припущення, то скоріше значно менше.

      • Eugen moderator | 29.11.2021 at 23:25 |

        Здається мені, що даремні ваші намагання, шановний Alex_k, щось довести в цій ситуації безпосередньо авторові того допису.
        Там інша логіка. Вона, як на мою думку, має за мету не результат, а процес. Процес дуже далекий від позитивних результатів. Процес розбурювання даремних диспутів. Відволікання уваги та підміни понять.
        Щкідливий, як на мою думку, дуже шкідливий процес.
        І, чесно кажучи, причини такого діяння, вважаю, аж ніякого значення не мають.
        Тож, як відомо, ігнорування є оптимальний спосіб на нього реагування..
        Станом на цей момент.

  8. Юра, вибач, але йде війна. Із такими гуманістичними підходами вводяться санкції проти РФ: аби “не нашкодити народу росії, “мовляв народ не винен, що творить влада”. Результат – ситий народ із підстрибом підтримує своїх поводирів, а поводирі придумують нові й нові капості усім, до кого дотягуються і іронізують: “Ви там виражайте стурбованість, глибоку стурбованість, ну можна жиріку і кобзону заборонити в’їзд в Європу.” І фантазують як вони “нагнуть Європу” і перетворять Америку в “радіоактивний попел”. І це вже вісім років. Проблема не в путіні, проблема в народі. І “расчелевечение” супротивника (не знаю аналога в українській мові), це нормально під час війни.

    • SoldatYdachi | 29.11.2021 at 19:35 |

      +

      • Укроп | 29.11.2021 at 22:00 |

        Оце ваше “там є нормальні люди” мені нагадує наш традиційний 🙂 срач навкруги вакцинації “чи можуть вакциновані заражати інших та т.ін.” Відповідь – “так”, але статистично ця кількість невелика, а вести розмову на основі поодиноких випадків некоректно. Так і ваш “нє тот русскій” – та звісно ж що там є нормальні люди, але давайте дивитися на картину у цілому і побачимо що їх настільки там мало, що майже нема про що говорити, як про явище. Тут приходить інколи один звідти – Єгор, ненавидить фашистську владу рашки, припустимо що людина дійсно так думає, але їх дуже мало таких. І не треба нам тут розказувати про “не таких”… Якщо вони самі зроблять переворот, знищать ту мерзоту і побачимо що змінилася політика рашки по відношенні до сусідів, то повернемося до розмови. Але швидше вовк почне траву їсти… До колеги з нікому “Вовк” натяк не має відношення 🙂

    • “І це вже вісім років.” – ошибаетесь. https://www.youtube.com/watch?v=rDou48ZskRQ – фильм 37-го года. А началось все еще в 17-м. Так что уже больше ста лет.

    • Юрій Багдадьский | 29.11.2021 at 22:04 |

      Санкції суто прагматичні, і часто зовсім недієві, і про то тут було писано не раз. Бо начебто і робити щось треба, але ж і бізнес не повинен страждати. Як тут неодноразово було сказано, 20 баксів то завжди є 20 баксів. Ага, а ще кобзону заборонити в’їзд…

  9. R from Kaunas | 29.11.2021 at 19:45 |

    Отличный стиль статьи, и информация понятна.

  10. pan_futiy | 29.11.2021 at 19:54 |

    … хлопков уже вроде бы не было и что там их задвухсотило – неизвестно.
    Ксеноморфы?

    …примерно такие же компенсации выплачивались «отпускникам»…
    Так и тут под шумок, т.е., под хлопОк, можно списать кучу “отпускников”, одвухсоченных где-то в других местах и о которых пока еще широкой публике неизвестно.
    А если все же станет известно, можно будет сказать, что они там не были, они в отпуск приехали уголек покопать на досуге!..

    • Укроп | 29.11.2021 at 22:04 |

      Наверное занимались традиционным российским промыслом – добычей боеприпасов и танков в шахтах (по крайней мере нам пытались рассказывать что такое возможно на Донбассе), а во время работы захотелось покурить 🙂

  11. Почитайте програмну статтю шановного Автора. Вона тут недалеко. Можливо стане зрозуміліше. Якщо коротко, то у нас немає часу розбиратись хто там хороший, а хто поганий. На даний момент це наш ворог, а ворога знищують.

  12. Gala SS | 29.11.2021 at 21:16 |

    Милан Кундера описал эпизод произошедший в Париже сразу же после советской оккупации Чехословакии:
    “В октябре 1968 Клод Галлимар пригласил меня в Париж в связи с изданием книги. Дубчек тогда еще был при делах, из Чехии можно было выехать без проблем и вот я на 14 дней оказался в Париже. Я поспешил к Луи Арагону в его квартиру на ру Варенн. В это время у него в гостях был русский физик Капица с супругой – оба русские с либеральными взглядами, если не ошибаюсь, духовно близкие Сахарову. Они просили Арагона не прерывать своих связей с Москвой, потому что лишь так можно будет оказывать помощь таким людям, как они. “Вы не должны смешивать русский народ и русское правительство” – просила супруга Капицы. Арагон ответил: “Русский народ, он еще намного хуже, чем его правительство!” конец цитаты.

  13. Eugen moderator | 29.11.2021 at 21:18 |

    Шановний пане Багдадський.
    Якщо Вам тут гидко, то світ величезний.
    Стосовно радості з приводу загибелі ворога нашого, то радість була, є і буде.
    Стосовно ж того, що єрєфи зможуть це використовувати в своїй пропаганді, то, я Вам скажу, так, вони завжди знайдуть яким чином оббріхати кого завгодно.
    Ви не спостерігали протягом останніх років їх пропаганду. Поцікавтесь.
    А потім будете повчати стосовно танців на гробах.

    • Юрій Багдадьский | 29.11.2021 at 22:11 |

      А мені не гидко, то по-перше. І живу я в Величезному Світі, де навколо українців по пальцях перерахувати, то по-друге. І не повчаю нікого. І ВОРОГІВ Я ЧІТКО РОЗДІЛЯЮ. Я бачу все з різних боків, чого і всім бажаю.

  14. SoldatYdachi | 29.11.2021 at 21:34 |

    Юрій Багдадьский | 29 Листопада, 2021 at 20:02
    Хм. Ну що вам сказати. Дійсно, у них у багатьох в головах Скабєєвщина та інше подібне, а часом і гірше. Але що ми робимо такими статтями та коментарями? Ми ллємо воду на їхні ворожі млини, бо вони потім ось цю нашу і справді нелюдську радість дуже вдало показують і використоаують!
    ======
    невже ви так й не зрозуміли за ці 8 років війни що їм (оркам залісся) для пропаганди проти нас ніяких привидів не були потрібно ніколи?
    вони й без привидів розпочинали війни та виставляли українців негідниками.
    https://censor.net/ru/video_news/3075114/v_trusikah_i_futbolke_kak_iisusa_na_dosku_pribili_segodnya_rovno_4_goda_feyiku_propagandistov_rf_o_raspyatom

    ось коли на заліссі усі вибачаться за заподіяне, покарають своїх військових злочинців, відшкодують збитки – ось тоді я дослухаюся вас й теж прозрію та почну співчувати.
    не раніше.

  15. Укроп | 29.11.2021 at 22:08 |

    Питания тільки одне – а вони самі? То може “не можна дражнити путіна”? Вони не соромляться лититбруд на нас! Вони людожери і все що заслуговують – ненависть!

  16. “Зродились ми великої години
    З пожеж війни, із полум’я вогнів
    Плекав нас біль по втраті України
    Кормив нас гнів і злість на ворогів”
    … кращіх слів нашого сьогодняшнього ставлення до бувших “братів” важко підібрати…

  17. Удивительно, что ни один из комментирующих не привел здесь к слову добротную формулу по поводу хороших запоребриковцев. Ведь все уже давно просчитано.
    И количество хороших – тоже.
    Ровно полпроцента.
    Каждый двухсотый…

  18. Walker | 01.12.2021 at 00:01 |

    Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков рассказал, что федеральный траур по трагедии на шахте «Листвяжная», расположенной в Кемеровской области, пока не планируется.
    Кто бы сомневался. Но вотэто “ПОКА” меня порвало вхлам 🙂 Не понять мне глубину этих глубин. И да, чтоб 2 раза не вставать, нас тут упрекали в негуманной радости, хотел бы примеров гуманной скорби кацапов за своими прихлопнутыми.

  19. Walker | 01.12.2021 at 00:19 |

    Таки пришлось второй раз вставать) надергал цытат из эпицентра нынешнего хлопководства:

    Журналистам не хватает доступа к оперативной информации о
    трагедии.

    При этом на территорию шахты в автомобиле с маркировкой СКР
    завезли только телеканал RT, хотя у шахты работают
    представители, наверное, двух десятков каналов, как частных, так и государственных.

    Скорбь и солидарность, которых нет

    В городе мы не заметили больших скоплений людей ни у часовни,
    посвященной погибшим горнякам, ни у мемориалов погибшим горнякам и шахтерам.

    С пятницы люди приносили туда цветы. В субботу мы увидели женщин с лопатами и метлами, расчищающих площадку, и нескольких фотографов.

    Мы поговорили с прихожанами церкви. Мне кажется, что в
    Кемеровской области и непосредственно в ближайшем к шахте городе Белово не происходит коллективного переживания этой трагедии.

    Казалось бы, город Белово – это город, где если не каждый, то
    каждый второй человек имеет отношение к работе в разрезе или в шахте. И все же совместной рефлексии и страдания нигде не видно.

    Но бесчеловечные мы, не перепутайте!

  20. Центровий | 01.12.2021 at 19:15 |

    Маленька ремарка про “хороших” лаптів.
    Хороший лапоть – дохлий лапоть. Не гавкає і не стріляє, лежить собі тихенько.

  21. Центровий | 01.12.2021 at 19:17 |

    А юрасик молодець, пише українською навіть без Гугл-перекладача.

Comments are closed.