Це не наші єноти!

Вітаю шановне панство ЛО!
Хочу перед Вами підняти дуже важливе питання. А може навіть спровокувати діскусію.
Отже питання виглядає так:
На донеччині та луганщині живуть наші чи не наші?
Визначаю терміни:
Донеччина та луганщина – території Донецької та Луганської областей, не окуповані ворогом.
Наші – громадяни України, які свідомо звуть Московію агресором та послідовно виступають за звільнення окупованих територій.
Соціології, наші там живуть чи не наші, зараз немає. Але є непрямі дані. Беремо результати останніх виборів до Верховної Ради. І бачимо, що донеччина та луганщина проголосували за опзж та оп. Ні для кого не секрет, що опзж та оп є активними ворогами України і послідовно виступають за знищення України як незалежної держави. Ось результати виборів:
Донеччина – 43.41% за опзж.
Луганщина – 49.83% за опзж.
По мажоритарних округах результати такі ж самі. Абсолютну більшість в цих областях отримали кандидати від опзж та оп.
Картина голосування по цих областях разюче відрізняється від голосування решти української території. Як це можна пояснити? Як можно пояснити те, що донеччина та луганщина голосує за х$йла? Чи хтось має сумніви що медведчук і х$йло це не одне і те ж?
У мене є тільки одне пояснення:
На неокупованих територіях донеччини та луганщини живуть переважною більшістю люди, які ненавидять Україну та мріють про знищення моєї держави.
Подивіться на сайті ЦВК як голосували у Слов’янську або Маріуполі. І це міста, які пройшли через війну та окупацію. І зараз ці міста знову голосують за окупацію!
Я навмисне не порівнюю опзж та оп з Монікою Зеленски та його партією “Шістка особи”. Там теж не веліки патріоти, але ж риторика у них була і є принаймі проукраїнською.
І що нам робити з цими людьми? Уявімо собі, що після розведення військ, через деякий час орки підуть на Мариупіль, Краматорськ, Слов’янськ. Я впевнений, що буде повтор 2014 року. Місцеві жителі будуть лягати під гусені ВСУ і волати “путін ввєді”. Більшість МВД та СБУ відразу перейдуть на службу молодої республіки орків. Чи ви вважаєте, що відсоток поліцаїв, суддів, прокурорів ту сбушніків на цих територіях, які люблять Московію, меньший ніж показало голосування до Верховної Ради?
Шанувальники х$йла є в кожному регіоні України. Але тільки на донеччині та луганщині їх переважна більшість. І це проблема. Велика проблема. Це ракова пухлина, яка рано чи пізно пустить метастази у здорові області України. Та й здоровими повністю інші області можна назвати з великим припущенням.
Ми скільки завгодно можемо говорити про гуманізм, про вільне висловлювання думок, про демократію. Але держава має не тільки право, але й зобов’язання себе захищати. Інакше держава Україна просто зникне, як це не раз вже було в її історії. Але ж ми цього не допустимо, так? Якщо державні інституції неспроможні захистити державу, то є ми, громадяни, які мають захищати державу. Так, нас меньшість, десь 25%. Колись Висоцький співав: “настоящих буйных мало вот и нету вожаков”. І це яскраво характеризує Московію. А от нас, українців, багато. Аж 25 відсотків. І ми по-справжньому буйні.
У цьому допису я змальовую проблему. Я не можу запропонувати рішення проблеми. Я не фахівець у соціальних проблемах. Я піднімаю проблему та проголошую, шо якщо нічого не робити, то скоріше рано, чим пізно, Україна матиме величезні проблеми з руською раковою пухлиною на своєму сході.
Я проти того, щоб віддавати Московіі донеччину та луганщину. Я проти того, щоб обнести колючим дротом ці території. Але й сидіти та чекати лиха теж не можна.
А ще я хочу наголосити, що найбільшою цінністю держави є люди. Усякий, навіть найдрібніший процес живе на людях. Люди створюють великі держави та люди знищують свої держави. Недарма розвинені держави викачують людей з мозком з інших, менш розвинених держав.
Всяка держава для свого розвитку повинна зберігати та зростати громадян, які її люблять та працюють для розвитку держави. І всяка держава задля самозбереження повинна захищати себе від своїх же громадян, які мріють знищити державу та працюють на знищення.
Ваш Готельєр-бандерівець

80 Comments on "Це не наші єноти!"

  1. Юрій | 29.09.2019 at 16:57 |

    Паспорт негромадянина? Без всілякої європейської всеохоплюючої демократії. Або ж перманентний військовий стан на цій території, з відповідним обмеженням прав і свобод

    • Дмитрий | 29.09.2019 at 17:26 |

      А может пора уже на всей территории Украины применить Прибалтийский опыт. Знание языка и истории и тогда гражданство. И это даже не вопрос. Это требование и назревшая реальность.

      • Dmytro Podkowa | 29.09.2019 at 18:41 |

        Не только “Прибалтийский”, в Польше аналогично (для вновь прибывающих), для коренных поляков это само собой разумеется (знание польского языка и истории). Там никому даже в голову не придет возмущаться – “Зачем нам эта теляча мова”, как позволяют у нас некоторые, довольно многочисленные слои населения (хотя по паспорту и граждане Украины).

        • Дмитрий | 29.09.2019 at 19:59 |

          В том то и дело ,что там для “новоприбывших”. а у нас надо сделать даже для тех , кто родился, не говоря уже про тех ,кто прожил больше 50ти.

          • Dmytro Podkowa | 29.09.2019 at 20:24 |

            Это вне всякого сомнения. Хотя уверен, что многие, даже присутствующие на этом сайте, и я в том числе, навряд ли сдал бы такой экзамен, по крайней мере по истории Украины (имею ввиду без подготовки, вот прямо с колес). А готовиться, мне по крайней мере, пришлось бы основательно, практически с нуля. С языком чуть по проще, по крайней мере читать, писать и понимать на слух могу прямо сейчас.

        • Евгений | 29.09.2019 at 20:49 |

          Квк насчет курсов украинского языка? Для всех желающих, за половинную оплату – вторую половину компенсирует государство, или фонд, или я не знаю кто.

          Совсем бесплатно не годится.

      • Лариса | 29.09.2019 at 21:27 |

        Вопрос негражданствк не просто назрел, но и перезрел. Только кто же его введет, особенно сейчас?
        (Не “прибалтийский”, а стран Балтии. Так лучше звучит и по смыслу точнее)

      • И что?! Есть у меня знакомые, которые знают и язык, и историю. На на рф молятся! Обе дочки, по окончании украинского ВУЗа – лечат больных россиян. Сильно их знание языка и истории, сделало патриотами?!

    • Юрій, хоть кто-то присоединился к моему мнению! Да – паспорт не гражданина!!! Не важно, сколько лет от рождения! С ограничением в занятии государственных должностей, службы в армии, избирательного права…! Пожизненно. И так же поступать с каждым, поддерживающим коллаборацию. Ибо нехрен!!!

  2. Юрій | 29.09.2019 at 17:07 |

    Доки в нашій країні буде розподіл на схід,захід,південь,північ, зрушень не буде. Всі повинні усвідомити що Україна одна і всі ми Українці а потім вже остальне.

    • Укроп | 29.09.2019 at 19:08 |

      Так, звісно… То може і в ОРДЛО теж живуть ті самі українці, які з нами “єдині”? Ви, пане, або великий мрійник, або… не подумали. Там – наволоч, яка нас ненавидить! Там наволоч, яка пенсії від України отримує не з вдячністю, а “банкротять біндер”! Там – нелюдь! Ви хочете щоб ми перестали ділитися з ними на “ми”, та “вони”? Є такий грубий народний вислів про деякий процес, який “не хочеться з кимось робити на одному гектарі”. Так от – я не вважаю даунецьку наволоч українцями. Ті, хто хочуть довести що вони наші – нехай доводять, якщо нормальна людина, то нехай отримує виборчі права та паспорт “правильного кольору”. Решта – ідуть лісом падли!
      Відносно пропозиції – я би запропонував викупити державою у місцевих жителів (громадянами іх називати – у мене рвотний рефлекс наступає) за гроші право голосувати. Наскільки розумію, за кілька тисяч гривень орки з радістю це право продадуть, а ми будемо мати менше головного болю. Але хто це робитиме? Спочатку треба самому Зелі такий паспорт видати і копнути під хвіст.

      • Пане Укроп, ++++++++++++++++++++++++++!!!

      • Дмитрий | 30.09.2019 at 08:17 |

        Шановний пане Укроп, якби я був таким же “православнутим”, як і Ви, то неодмінно вважав би узагальнення гріхом.

      • Лариса | 04.10.2019 at 20:08 |

        Выкупить право голоса – интересная идея. И экономная, потому что денег много не понадобится. Дешевки-с.

  3. Мрійник | 29.09.2019 at 17:09 |

    Шановне панство не забувайте і те, що робив Аваков і КО. Усюди могли бути приблизно такі саме результати що і по країні, але банально могли намалювали потрібну кількість. Звісно телебачення можно сміливо порівняти з тактичнім ЯО. Ось вам і звідки (ТАКІ) результати.

  4. АнтонОвич | 29.09.2019 at 17:10 |

    Не наважусь щось говорити про луганщину і донеччину, а на моїй западенщині – десь 80% моїх колег відверто ненавидять Порошенка (а ніби освічені люди); г+г для них – основне джерело інформації; багато хто у селі хотів би президентом бачити (і голосував за нього) бойка; зєля просто ще мало часу “презеденствує” – коротше, повний набір. А однокласниця ще у 2015 році довірливо якось сказала про майданівців (до цього вважав її більш-менш адекватною) дослівно: “Треба було їх добре холодною водою полити, щоб нахрін на тому майдані позамерзали”.
    Мабуть, треба було тоді Порошенку ввести військовий стан та й почати серйозно чистити ці Авгієві стайні. Бо тут не тільки Схід, а вся Ненька тяжко заражена паразитами.

    • Володимир | 29.09.2019 at 17:57 |

      Поділяю Вашу думку!.це потрібно було робити у той час і зараз було б усе гаразд!переможців не судять. А от як наразі бути?

    • Дмитрий | 30.09.2019 at 08:21 |

      +++ Латентний ворог та безтурботний дурень гірше за відвертого ворога. А “зєлебоби” західної України нічим не кращі за вату сходу… Я сам з Донеччини, дуже прикро та ганебно жити серед покидьків.

  5. Дед Панас | 29.09.2019 at 17:24 |

    Сумно,аж за край!

  6. Вот и подошли ближе к пожалуй одному из главных, если не главному вопросу. А именно: сохранении Украины как государства. Этот тема просится давно и настойчиво. Надо обсуждать. Ситуация достаточно тревожная. И рано или поздно решение принимать придется.

    • Укроп | 29.09.2019 at 19:19 |

      Если мы оставим, как и раньше, всеобщее избирательное право – нам капец как государству! Тупой охлос задавит массой. Они опасны только на мвыборах, в остальное время это хоть и мерзкое, но все таки быдло, а вот на выборах это быдло чувствует власть мстить тем, кто умнее их и лучше, а такое этими личностями – не прощается… И дело не только в даунбасятах. Везде есть уроды и есть нормальные, здесь тоже есть достойные люди с того региона. Надо вводить голосование не тупо всеобщее. А детали – придут в обсуждении, сначала надо принять решение что Украина отказывается от охлократии в польщзу сознательных граждан, которые и будут решать ее судьбу. В качестве примера вспомнилась ситуация с нашей полярной станцией. Сообщество подобрано искусственно и интеллект выше среднего “посетилеля наливаек”. Так вот, там по рассказам, некоторое время была интрига “какая ж все таки сволочь в тайном голосовании проголосовала за Зе?” 🙂 Если мы избавимся от откровенного тупого быдла во время выборов – выживем. Иначе – задавят массой. А на Донбассе – военное положение и никаких выборов! Они привели войну на нашу землю и должны теперь долго доказывать что уже “не такие”.

  7. “Я навмисне не порівнюю опзж та оп з Монікою Зеленски та його партією “Шістка особи”. Там теж не веліки патріоти, але ж риторика у них була і є принаймі проукраїнською.”- пару “проукраїнських” цитат, будь ласка! Те, що Моніка Зеленський зміг (на відміну Азірова-Пахла) прочитати текст, перекладений на Яндекс-переводчік, ще нічого не означає. Він також ненавидить Україну і все українське!

    • Укроп | 29.09.2019 at 19:22 |

      Але хоч і на словах, але Зеля засуджує і окупацію Донбасу, і анексію Криму. Згадайте його виступ недавно в США. Не впевнений що він так уже ненавидить, але те, що він дурень і може це все профукати чисто по дурості – це безумовно.

  8. Евгений | 29.09.2019 at 17:48 |

    Для меня лично давно закрыт вопрос кто такие донецкие и луганские, за редким исключением это кацапы.

    • Dmytro Podkowa | 29.09.2019 at 18:49 |

      Шановний, а як давно ви були останній раз на донеччині чи луганщині, чи ви також все з телевізора знаєте? Так я вам розповім особисто бачене. Незважаючи на те, що донеччина, та і луганщина також, переважно промислові райони, але більщість населення, всеж таки, живуть в сільській місцевості, як і переважно по всій Україні. Так от, по селах тут розмовляють виключно українською, єдине мені відоме російськомовне село було – це Борівське, під Лисичанськом. Так що так, дійсно, тут самі кацапи, в переважній більшості (хто не зрозумів – це сарказм).

      • Я с Вами не соглашусь. Съездите на Кубань. Там разговаривают в сёлах так же – как и на Донбассе. А в голове у них – эрэфия мозга. Собственно – как и на Донбассе.

      • Села українські, є трохи німецьких. По нашому кущу — Карлівка, Мемрик, Галицинівка (Олександерґоф), Калинове (Марієнорт). На південь досить багато грецьких — Велика Новосілка (Великий Янісоль), Малоянісоль, Багатир, Костянтинопіль, Кременівка (Чердакли), Новоянісоль, Мангуш. ЯЛТА та УРЗУФ, врешті-решт!

  9. Dude: Я с вами не соглашусь, Украина как государство состоялось, Вопрос стоит по другому, Какой мы видим страну, и этот вопрос еще не созрел, украинские земли еще не показали свое видение, Совковую или про-московскую идею отбрасываем, она хоть и огрызается но отмирает, Масса областей говорит что они против национальной идеи, а когда спрашиваешь а что вы хотите, тишина, или бла-бла старческое, видения будущего там нет, Штаты к этому вопросу подошли только через сто лет после войны за независимость, и весь промежуток, споры не утихали, пока явно отстающий юг не накинулся на север, У нас есть шанс пройти этот этап мирно, только по причине отсутствия своей идеи в этих регионах, Автор пишет что 50% в Донецкой и Луганской области голосовали за жопу, иже классно! Процесс идет,

  10. Yaroslav | 29.09.2019 at 18:21 |

    Не стану повторювати Юрія, Дмитрия, з думкою яких погоджуюся повністю. Я неодноразово закликав владу запровадити військовий стан та вирішити нарешті статус громадянина України. Якби Порох ввів військовий стан до цих ганебних виборів, ми зараз жили в зовсім іншій країні. Я 21.06.2018 зачепив схожу тему в статті «Апгрейд України».

  11. А у Києві живуть наші чи не наші? – Це я вас хочу запитати, ТПО з Донецька, нашіми я вважаю людей що цінять незалежність України і усвідомлюють звідки “ноги ростуть” у війни. І якщо мені киянин заявляє “а ми з руськімі нє ругалісь” то він “наш” чи “не наш”? І якось не видно щоб ви були згодні з ствердженням про “цінність людей”…

  12. Константин | 29.09.2019 at 18:25 |

    Надо просто заткнуть пасть антиукраинской пропаганде!

  13. Дмитро | 29.09.2019 at 18:36 |

    Я би на 50 років заборонив там проведення будь-яких виборів крім учасників АТО/ООС і призначив би в цих областях зовнішнє управління. Не згодні можуть виїхати.
    Чому на 50 років? А тому, що діти які народилися 2014 зараз мають 5 років віку. Тобто підвалини їх свідомості і характеру вже зіпсовані рузькім міром Ті, кому у 2014 було 14 зараз 19-ти річні. І вони і їхні батьки протягом останніх 28 років голосували на шкоду Україні: за комуняк, ригів, впопублок, медведчука тощо.
    До цього додайте менталітет, який виховувався десятиріччями.
    Вони просто не здатні зробити правильний вибір не в останню чергу через те, що більшість з них є генетичними нащадками бидлятини зі сходу, яку завозили в ці області на заміну знищеним українцям.

    • Дмитро, я про это писал немного выше. Паспорт негражданина, не зависимо от возраста.

    • Victor | 30.09.2019 at 06:07 |

      Говорить однозначно за тех, кому было по 14-15-16 лет в 2014 году – значит не знать ситуации. Около 40 % молодежи, могущих думать самостоятельно) ( парней того возраста) имея возможность сравнивать жизнь в Украине и ОРЛО делали свой выбор в пользу Украины. За более малолетних этого сказать уже нельзя, – их сознание уже задурманено пропагандой

  14. Gala SS | 29.09.2019 at 18:41 |

    1. А яке ТБ в тих районах? Отож той воно.
    2. Місцеві жителі будуть лягати під гусені ВСУ..

    Колись в далекому дитинстві мені попалася груба книжка ерінбурга і він там описав наступ німців на Францію в 40-му. Колона танків зненацька зупинилася і ком полка побіг до головного танку розбиратися: “що за хрєн із васиздас?” Виявляється, що на дорозі лежала розчавлена танком жінка і пацана воділу тупо знудило і він стояв і блював в канаві. Ком полка того воділу розстріляв в тій же канаві і колона поперла далі. Ілля це видав з резюме: “товарищи!!!! видите с кем нам прийдется воевать???”
    От мене дивує до цих пір, що то за “Місцеві жителі будуть лягати під гусені ВСУ”. Так нема базару: п’яту передачу і педаль газу (чи що там у танку) і в перед. Є наказ: з точки А в точку В, і нехай хоч вся луганщина з донеччиною ляжуть поперек, але я в точці В буду тютєлька в тютєльку. Ті хто за Україну, лягати не будуть.

    • Укроп | 29.09.2019 at 19:33 |

      Хай лягають! 🙂 +++

    • Не будуть, коли відбудеться чисто поліцейська акція — поліція йде попереду колони та працює кийками та сльозогінним газом, звичайно, стимульована автоматами військової поліції, у якої наказ — застосовувати зброю на ураження без попередження. Звичайно, перші два-три марш-кидки — більшою мірою тренувальні, коли можна дозволити просуватися повільно.
      Але, на мою думку, все це «лягання» — нісенітниця. Бо зара’, що, не відбувається маршів техніки? І НІХТО не лягає!

  15. Док | 29.09.2019 at 18:42 |

    Жодна складна проблема не вирішується простими мірами. Це аксіома. Проблеми з Донбасом і Кримом визрівали щонайменше 25 років, тобто ціле покоління. А ви зараз хочете знайти простий, ефективний і, головне, швидкодіючий засіб, який би цю проблему вирішив. Перепрошую, але так не буває. Вірніше буває, але тільки в голові “Свідків Моніки Зеленскі”. Вирішувати проблеми Донбасу треба не тільки політичними, але і економічними заходами. Ліквідація промислових “мастодонтів”, що залишилися від совка, розвиток малого і середнього бізнесу, економічні зв’язки з Європою, і здорова українська пропаганда у ЗМІ – ось що вилікує не тільки Схід, а і всю країну. І головне, це перемога у війні – повернення окупованих територій на умовах України. Але, для цього потрібна інша влада

  16. Сергій | 29.09.2019 at 18:57 |

    Думаю, вы преувеличиваете.
    Есть несколько причин, которые дают такой перекос в предпочтениях жителей Донбасса, а именно:
    – первая: кто считал голоса (люди Ахметова, Ефремова и им подобных)
    – вторая: регионом руководит ОПГ полностью ориентированная на Россию
    – третья: долгое время Донбасс был большим концлагерем и это тоже оставило свой след на мировоззрении и национальном составе региона, часть населения (как и на остальной территории страны) до сих пор считает себя гражданами ссср и независимая Украина для них враг
    -четвёртая: последние выборы доказали, что правильно построенная пропаганда творит «чудеса», выберут хоть Буратино хоть ЗЕ, если скажут, а на Донбассе пророссийская и совковая пропаганда была доминирующей всегда.
    По моему мнению если бы и у нас все 28 лет так же промывали мозги, то голосование было бы примерно таким же, а проблему нужно «лечить» и восстанавливать мозги (главное у детей)

    • Vadym Kuzmenko | 29.09.2019 at 19:49 |

      Велика подяка Вам, шановний Сергію!
      Дуже приємно читати слова розумної людини.
      Я вже тут (на ресурсі) п’ятий рік намагаюся довести читачам ці тези, особливо перші три (та й інші теж).
      Просто люди геть не розуміють, що “адмінресурс” стосовно Донбасу – це викривлення результатів не на відсотки, а У РАЗИ(!) – у п’ять-десять разів, без проблем!
      Зокрема, у другому турі президентських виборів 2004 року (того, що згодом відмінили) в одній з виборчих дільниць м.Донецька (Куйбишевський район) з приблизно 2,5 тис. виборців за Ющенка фактично було подано 1034 голоси, а у підсумковому протоколі було зазначено – 4 (чотири).
      Більше того, у наступному 2005 році було виявлено, що замість бюлетенів в архівному сховищі 41-го виборчого округу (центральна частина Донецька) “зберігалася” газетна макулатура. Результат – розслідування зам’яли, декого з причетних до нього звільнили з органів. Хоча це вже було після перемоги Помаранчевої революції.
      Так що головна проблема не в мешканцях цієї української землі.
      До речі, усі знають про пісеньку харківських футбольних фанатів “Путін – хуйло!”, але мало хто знає чи пам’ятає, що особисто Ахметов заборонив пускати на стадіон “Донбас-Арена” донецьких футбольних фанатів за цю саму пісеньку.

      • › «розслідування зам’яли»
        …і навіть підписали «Меморандум», яким витягли з небуття Януковича — а він восени 2005-го був ніким, і звати його було ніяк. Це забезпечило тому перемогу в наступному році і, врешті-решт, президентство в 10-му, далі Харківські угоди, які обумовили окупацію Криму і війну на Донбасі.

  17. Военное положение, никаких судов – трибунальные тройки, пахать от зари до зари, рыть на границе ров для крокодилов лопатами, восстанавливать всё, что разрушили, никаких избирательных прав. Рабы понимают только силу и жестокость. Раз оне так неровно дышат на восток – пусть хлебают полной ложкой!

    • Ну и чем вы отличаетесь от кацапа? Моисей водил свой народ по пустыне а не угнетал рабов! Только эволюция, вы правы, не дети, а в лучшем случае внуки, и то при нормальной государственной политике, осознают свое право на жизнь, И да, такая судьба Украины, освобождать от рабства,

    • Евгений | 29.09.2019 at 20:58 |

      Не пройдет. Таким манером можно только озлобить.
      Опыт немцев показывает, что старшее поколение вообще нельзя перевоспитать. Но вполне можно использовать в новых условиях.
      В Германии еще и в 60-х почти все чиновники, судьи, депутаты, и прочая публика в этом роде имели нацистское прошлое. Только в 68-м начался поворот, когда выросло новое послевоенное поколение.

  18. Олександр Таллінн | 29.09.2019 at 19:32 |

    І до чого ці всі вумниє оргії? Українська мова, Українські школи…Українське все – бо Україна.
    А кому не подобається, є демократична альтернатива: за порєбрік, або в кутузку. От там нехай права і качає. Ну уявіть собі на хвилину _ десь в Саратові бригада українців вимагає референдуму, що до статусу області і горлопанить: “Бандеро, прийди”…

  19. прочитал только посты Укропа. Владимир Вольфович, это вы?
    Страна Украина очень большая “від Сяну до Дону (майже до Астрахані)” Несмотря на то, что государство Украина в сегодняшних границах, значительно меньше, такие патриоты согласны на уменьшение территории государства до каких размеров?

  20. Roman Chernenko | 29.09.2019 at 20:15 |

    Вже було вище, але я це вже неодноразово казав.. Конкретизую: виходом може бути покрокове запровадження в Україні інтелектуального виборчого цензу.
    Крок 1: запровадження інституту електронного паспорту виборця, який кожен громадянин отримує у 18 років на підставі атестату про повну середню освіту. Всі нові громадяни (на підставі Указу Президента про надання такого) отримують право після електронного тестування (на базі постійно діючих місцевих органів ЦВК) на знання державної мови, основ виборчого права та основ державного устрою. Всі громадяни, внесені в Реєстр виборців на момент набрання чинності Законом, отримують паспорт виборця автоматично;
    Крок 2: у 3 Законах про вибори передбачити невід’ємне та непорушне право кожного громадянина на отримання від держави компенсації в розмірі 1 прож.мінімума за суб’єктивну неможливість віддати голос на виборах. Механізм: заява, призупинення дії паспорту виборця, виключення зі списків на конкретні вибори, отримання коштів. Механізм поновлення у списках: рішенням суду після здачі тестування чи пред’явлення результатів попереднього тестування за період не пізніше 4 років до дня голосування;
    Крок 3: запровадження кваліфікаційних вимог для кандидатів на виборні посади (наприклад за переліком одне з чи кілька: наявність статусу УБД, вислуга років на військовій службі чи в правоохоронних органах, певного стажу державної чи прирівненої до неї служби, наукового ступеню чи вищої освіти за фахом правознавство, філософія, економіка і фінанси, ід управлінської діяльності, etc.)

    • Все правильно. Але…
      Доки неможливо захистити реальне волевиявлення зниженням фальсифікацій хоча б до рівня трьох відсотків – вказані заходи не мають жодного сенсу. Саме це мало б бути першим кроком.

  21. pitun.pump | 29.09.2019 at 20:41 |

    Надо историю учить, шоб не задавать глупых вопросов типа а шож цэ таке диеться??? С открытием угля англичанином Юзом на Донбассе началась интенсивная его разработка. Для этого туда массово завозили дешёвую рабсилу из России, в основном босяков, голытьбу, бывших каторжников и деклассированных элементов, всех кто лёгок на подъём и кому нечего терять (бо живут ради бутылки). Далее стала развиваться промышленность, туда тоже нужна была рабсила в больших количествах.
    Таким образом количество русского населения в том регионе стало намного больше чем коренного украинского, которое жило в основном в сёлах. Дополнил ситуацию Голодомор, выкосивший украинское сельское население.
    Теперь там подавляющее количество этнически русского населения, причём далеко не лучших его представителей, выходцев из голытьбы и уголовников, с соответствующей социологией и психологией, с постоянным влиянием российской пропаганды. Поэтому судетский вариант – самое оно)))
    П.С. И когда наконец для все Украины вырубят медведчуковские и ахметовские каналы?? Пока они будут отравлять сознание, пока и будет запад Украины голосовать за Бойко! Шо тут непонятного???

    • В основном согласен, кроме:
      › «С открытием угля англичанином Юзом»
      — Джон занимался металлом.
      › «количество русского населения в том регионе стало намного больше чем коренного украинского»
      — преувеличение (формально, по сути — правильно).
      › «этнически русского населения»
      — это если обобщая. Две мощные волны «понаехавших» в наш город на моей памяти — 50-е, когда нагнали белорусов (Янукович, например, с этой волной попал в Енакиево, а среди моих одноклассников Жалкевич, Нарушевич, Васянович, Павло́вич), и 80-е, «уральцы», далеко не славяне.

  22. Alex_k | 29.09.2019 at 20:46 |

    Питання про відсоток свідомих проукраїнських людей вже не раз тут обговорювали. Які 25%? 25% – це від виборців, які проголосували. Хтось вважає, що серед тих, хто не прийшов на вибори, симпатії розподіляються таким же чином? Або навіть деякі записують їх до свідомих людей? Розуйте вже очі. У другому турі люди зі здоровим глуздом прийшли та проголосували за Пороха, бо залишатись осторонь у такій ситуації не можна. Ті, хто забили, забули, не пішли, зіпсували бюлетені – майже така ж вата, пофігісти або зрадофіли, як і 73%. Сам знаю декількох таких – повторюють всі тези пропаганди, ненавидять Пороха, звинувачують його в усіх проблемах, у першому турі голосували “за кого завгодно, крім Порошенка”, але й блазень їм все-таки теж не подобається. І якщо тих, хто не голосували, додати до 73%, то виходить пропорція десь 86% – 14%. Трохи знайомі цифри.
    Так що не 25%, а ближче до 14%.
    А що робити з Донбасом – декілька днів тому у коментарях відмінно написав Андрій модератор, нема чого й додати.

  23. Микола КР | 29.09.2019 at 21:14 |

    Точно – не будет простого и быстрого решения. Как то военное положение – запоребрик – кутузка… Люди там, на не оккупированных территориях – разные, как и по всей стране. Т.е. убирать проблему влияния “своих гнид” на вектор развития государства необходимо как в Мариуполе, так и в Киеве (Кривой Рог по-умолчанию). Если этого не сделать, то Украина – 404…
    Итак, проблема – допуск к одному из высших прав гражданина “избрать и быть избраным” лиц, не имеющих права на это Государство (где право вытекает из обязанностей защищать и выполнять..,-согласно Конституции).
    Теперь решение проблемы. И вот здесь у нас(у меня) раздвоение. Как, условному МНЕ, ЗАКОННО изменить избирательное право по состоянию на здесь и сейчас – большинство “зелёное”, власть на местах “танцует” от Киева, ВР (ну пока)? Ответ – никак. Глядя на темп, взятый бубочкой & Ко велик риск просто не дожить в той Украине, которую мы защищаем сейчас. Потому вопросы изменения в правах, эффективной пропаганды виснут в воздухе, пока не изменить ситуацию в Киев-ВР. Сепаратное решение даже не рассматривается.
    Далее. Если мы все-же рискнем подождать до следующих выборов, что получим? Вскользь – ЦВК, Суды, Медиа и всё тот же охлос с олигархами. Что изменится в этом уравнении через 4 года? Надежда на то, что пауки в банке себя перегрызут и все устаканится – иллюзорна. Скорее самые “жирные” из них создадут “архипелаг Украина”.
    Такие мысли не добавляют оптимизма. Для меня сейчас стакан скорее наполовину пуст. Но есть желание забить этот стакан в глотку тем, кому Ненька – поперёк горла.
    Прошу прощения за столь длинный ряд букв.

    • Puzat-Pasuk | 01.10.2019 at 09:42 |

      Елементарно.Екзамен і співбесіда з української мови.Такий же іспит з математики на рівні складання дробів(підібрати дроби з різними двозначними знаменниками,щоби сума обов’язково скорочувалася:наприклад:1/44+1/77=1/28),задачи на рівні 5 класу.
      Екзамен з правознавства,головний упор–яка гілка влади за що відповідає,куди звертатися з якою проблемою.Не пройшов іспит–не маєш права голосу.
      Ну і звісно,іспит з історії України

  24. Anatoliy Petrovich | 29.09.2019 at 22:00 |

    Наконец затронули чуть ли не самое основное-население Украины,хотя эта проблема тянется аж с 92-года.Консервативным путем за эти года проблему решить не удолось(у многих руский мир на генном уровне) по этому необходимы радикальные решения т.е.создать для некоторой части населения невыносимые условия проживания для того чтобы они добровольно покинули территорию страны и еще без карантинной зоны на востоке и может даже на западе нам не обойтись.

  25. Евгений | 29.09.2019 at 22:02 |

    В июле 1866 г. после победы при Садовой, одержанной прусской армией в ходе австро-прусской войны профессор географии из Лейпцига Оскар Пешель написал в редактируемой им газете «Заграница»: «…Народное образование играет решающую роль в войне… когда пруссаки побили австрийцев, то это была победа прусского учителя над австрийским школьным учителем».

    Источник: http://all-about-germany.info/vojna-kotoruyu-vyigral-prusskij-uchitel/.

  26. Микола | 29.09.2019 at 22:09 |

    Що там Луганщина…
    Приїжджаю в Горішні Плавні з Дніпра в 7 ранку. Зупинився, щоб випити кави біля кіоску чи наливайки, хтозна. Стоять таксисти, чоловік п’ять, всі парускі гаварят. Підхожу, ніби не знаю куди їхати, говорю чистою українською, на рідну мову перейшов один. Це ж Полтавщина, моя рідна земля, де народився.
    А Дніпро… Я кожного дня двічі погавкаюсь на рахунок мови. То в супермаркеті, то на новій пошті, слава Богу,хоч на маршрутках шансону не чую…

  27. ЮрийС | 29.09.2019 at 22:31 |

    Сергій | Вересень 29, 2019 at 18:57 |

    Все правильно, я бы только добавил пятую причину, причем ее поставил на ПЕРВОЕ место:
    – голодомор, а потом три волны заселения Донбасса расейскими населюками, преимущественно из самых депрессивных регионов с соответствующей психологией быдло-люмпенов.

  28. Vadym Kuzmenko | 30.09.2019 at 05:00 |

    Ну, вот опять!
    Тема обсуждения острая, мнения далеко неоднозначные. И тут, “как чёрт из табакерки”, появляется комментатор “pitun.pump”.
    Наряду с очевидными и приемлемыми посылами (не беру во внимание невежество в исторических аспектах, как то “открытие угля англичанином Юзом”), вбрасывается “кремлёвская правда”:
    “количество русского населения в том регионе (Донбассе) стало намного больше чем коренного украинского”,
    “Теперь там (в Донбассе) подавляющее количество этнически русского населения”.

    Понятно, что люди, знакомые с данными переписей населения, просто проигнорируют вбрасываемые фейки. Но ведь далеко не все с этими данными знакомы, тем более, что последняя перепись была почти два десятилетия назад.

    В связи с этим (и многими проявлениями раньше) возникает резонный вопрос:
    “Это нам специально оставляют данную особь, чтобы не расслаблялись, или речь идёт о тех же “граблях”, что и в отношении мордорской пропаганды?”.
    Так, эта пропаганда уже сработала и мы теперь “маємо те, що маємо”.

  29. Alex Z | 30.09.2019 at 05:50 |

    Я уверен что вся эта промосковская публика имеет сердцевину холопа и раба. Что, в принципе, хорошо. Почему? Потому что для решения проблемы нужно выгнать кацапов и уничтожить АК-1 и АК-2 как военные силы, взять под контроль территорию Украины в первоначальных границах. Второе важное условие – полное пресечение кацапской пропаганды, полный вакуум для информации из Мацквы. Чтобы срочно остановить промывание мозгов. Третье – наладить свою пропаганду, выправить учебники истории и полностью погрузить население Донбасса и всей Украины в украинскую и западную информационную среду.
    В таких условиях самое долгое в течение одного поколения ситуация изменится.
    Ну а почему хорошо что в Донбассе холопы? Потому что если установить жёсткую проукраинскую власть и информационную среду, то они привычно прогнутся под нового сильного хозяина. Ситуация когда в последние 20 лет в стране доминировала кацапская пропаганда – это ненормально.

  30. Ерік Сатанюк | 30.09.2019 at 06:23 |

    Краматорськ. Є невеличка частина людей серед місцевих та виїхавших з окупованої зони, але більшість популяції – пасивно-агресивні (sic) сепари. Я, звісно, не соціологічний центр імені разум-cow, але реальні відсотки як найменш в 2 рази гірше, ~90% потенційних ворогів.
    Стосовно єнотів на фото. Щоб ви розуміли, хто такі шахтарі. 90-ті роки. Немає грошей, шахтарі страйкують. Збираються кожен день, якісь там комітети, щось вимагають etc. Але. Не було ЖОДНОГО дня, щоб бастуючий шахтар прийшов домой тверезий.

  31. Віктор | 30.09.2019 at 07:36 |

    Можливо я і помиляюсь але. По закінченню військових дій на означених територіях утримувати лише військові бази з постійною ротацією військових. Промислову інфраструктуру крім тієї що забезпечує життєдіяльність баз і населення в зв’язку з наближенням до ворога не поновлювати. Шахти поступово закривати. Населення згаданих областей в пошуках роботи вимушено буде міняти місце проживання, таким чином оселяючись в менш русифікованих місцях. Крим віддати татарам, назавжди і виселити всіх хто оселився після 2014 року .

    • › «хто оселився після 2014 року»
      Ще невідомо, що гірше — заселення ПІСЛЯ чи ДО 2014, наприклад, відставних совєцьких офіцерів.

  32. 5 лет назад я возненавидел бы самого себя за этот комментарий. Ненависть ко всему украинскому на востоке зашкаливает. Причём, зашкаливала она и до войны. Я знаю, у меня там близкие родственники. А во время войны мы увидели средневековую дикость и варварство. Такое, что волосы вставали дыбом. Поэтому, “Резать, не дожидаясь перитонита”. (с) Началась гангрена, и руку вы не спасёте. ЧтО бы вы там не говорили и какой бы консилиум вы не собирали. Пусть валят в свою рашку. З Богом, Парасю, поки люди лучаються і трамваї ходять!

    • Victor | 30.09.2019 at 23:24 |

      Не нужно мерять всех под одну гребенку.
      В 2017 году 17-летние пацаны посрывали флаги ЛНР на админзданиях в одном из оккупированных городов. повторю, это было в 2017 году…
      Это весной, перед выборами, общаясь в ФБ и пытаясь заагитировать народ за Пороха я столкнулся с такой тупо агрессивной ватой, шо пипец. И если я был морально готов к жесткой полемике на грани фола с собеседниками из русскоговорящих областей… то реакция большинства оппонентов из Киева и Западной Украины поначалу была для меня просто шоком.

  33. Gruffurd | 30.09.2019 at 10:04 |

    Вставлю свої п’ять копійок. При всьому розмаїтті думок, чомусь ігнорується, на мій погляд, одна з основних проблем, яка має неабиякий вплив на формування світогляду людини. Це освіта. Освіта, якій всі роки незалежності не приділялось належної уваги. Вона так і лишається постсовковою по своїй формі, і ватною за суттю. Освіта хронічно недофінансовується, у вчителів низькі зарплати. Так, це проблема, але чи буде вчитель, який має проросійські погляди, за велику зарплату вчити дітей українському патріотизму? Міняються методички, підручники, а вчителі? Вчителі “русского языка” викладають українську мову, аби до пенсії доробити, історію – люди, які вчились ще в радянських вузах і у яких сучасні підручники викликають блювотний рефлекс. Та й підручники з історії теж кастровано-нейтральні, щоб нікого не образити. Ось де починається “русский мир” і зневага до українського. Порошенко розумів цю проблему, тож при ньому почалось реформування освіти, але, я так розумію, що новій владі це геть не потрібно. Тобто, до чого я веду, до ” русского мира” призвела не тільки російська пропаганда, але і українська освіта, яка навіть і не намагалась вести “борьбу за умы”.
    Тут, в одному з коментарів, пропонувалось, для отримання громадянства, здавати іспити, серед яких і з історії. Нам би, перше, привести нашу історію до більш-менш реального стану речей, щоб вона була наша, а не писана десь і кимось, щоб наші герої були нашими, а не подобались десь в Москві чи Будапешті. Тоді можна буде і іспит з історії включити в отримання права на громадянство.

    • Alex_k | 30.09.2019 at 11:44 |

      У стратегічній перспективі – правильно: освіта – це головне.
      Ось добре про це написано:

      Эту войну выиграет учитель математики. Да, именно он.
      Потому что математика – это единственный предмет, в рамках которого даются основы логики. Да-да, той самой логики, к которой все так любят апеллировать, но которую на деле мало кто знает.

      Вы же, наверняка, знаете этот привычный плач: “Зачем моему дитятке эти дурацкие доказательства теорем? Зачем они в практической жизни?”.

      Так вот, эти самые доказательства – это и есть единственная лазейка в школьной программе, через которую логика проникает в мозг ребёнка. Как правильно поставить задачу. Как дать определения. Как разделить необходимые и достаточные условия. Как использовать только те понятия, которые вводятся изначально, не привлекая “новые сущности”. Как проверить обратную задачу. И главное – как описать границы применения этой теоремы, не перенося её бездумно на смежные задачи.

      Вот это и есть логика в её прикладном аспекте. А не вот это “Логично? – Логично”(с) которые мы постоянно слышим вокруг.

      Мало кто любит математические доказательства. Формалистика какая-то, непонятное повторение непонятных фраз. Зачем, если “и так всё понятно”(с)? А потом открывают рот и не понимают, что у них ошибки в элементарных рассуждениях.

      И считаю, что именно доказательства, а не патетичные разговоре о любви к родине дадут Украине шанс на победу. Только будет это не скоро. Если вы заметили, у нас нет базиса для этой победы – тех самых учителей, которые понимают, что такое логика и зачем она нужна в практической жизни. И победа начнётся тогда, когда первое поколение таких учителей выйдет на работу – массово и неотвратимо. Но и после этого нас ждут десятилетия борьбы, так что не расслабляйтесь: это не спринт, а марафон.
      Повністю: https://site.ua/khavryuchenko.oleksiy/20024-etu-voynu-vyigraet-uchitel-matematiki/

      • Gruffurd | 30.09.2019 at 14:29 |

        Дякую за посилання. Чудова стаття!

    • Alex_k | 30.09.2019 at 11:52 |

      А іспит з історії України для визначення права на голосування було б достатньо проводити по подіям з 2014 року. Це найактуальніша на сьогодні історія, знання якої відразу покаже, хто є хто. Чи людина знає факти, чи повторює ворожу пропаганду, чи взагалі не цікавиться. Це заодно в деякій мірі є і тестом на логіку та інтелект. Хоча тест на інтелект теж було б непогано проводити в додаток або замість іспиту з історії.

    • azrdms | 30.09.2019 at 12:08 |

      Я вот никак не пойму, а Вы какое образование получили? Не такое-же? Антиколорадос, не в Оксфорде учился (наверное))), и я все в той же советской школе и т.д. и т.п. Однако не меня, не Вас, не Антиколорадоса и т.д. это убогое образование не сделало носителями русского мира.Читаю всю эту дичь о тестах на знание мовы и истории, и ей-богу, мне смешно. Поймите, это ничего не даст, кроме проблем и болтовни российских говорящих голов о дискриминации, ущемлении прав и т.д. Причем болтать эту мерзость будут во всем мире, потому-что Раша тудей и ей подобные везде. Если уж говорить о тестах, то на мой взгляд достаточно одного–тест на адекватность восприятия окружающего (возможно спецы меня поправят более подходящим названием, но не в этом суть). Однако опять-же, кто их будет проводить? Продажные чинуши от медицины? “Независимые” эксперты? В общем тоже мура.

  34. Читатель | 30.09.2019 at 10:25 |

    Паспорт негромадянина – дійсно розумне рішення. Вони готові користуватись усіма перевагами західного способу життя, але “піндоси бєндєровци расія”. Класичний приклад, коли або труси одягнути, або…

  35. sergant95 | 30.09.2019 at 10:31 |

    Всяка Демократія має мати зуби шаблезубого тигра для самозахисту!
    Всілякі розмови (з латентними коллаборантами), та спроби знайти спільні умови для зміцнення України-Держави приведе до її знищення.
    Тільки жорсткі дії,— будь-то паспорти негромадян, лишення права голосу, видворення з країни, адміністративна та карна відповідальність зможуть навести лад в Україні по питанням латентних та реальних коллаборантів.

  36. Крайон | 30.09.2019 at 16:44 |

    Закон генетики Вавилова (Николай) о расположении доминантных генов на границах ойкумены, убивает все аргументы, что украинцев на Донбассе нет и там осталась только кацапня. Наоборот, здесь украинцы сохраняют доминантные гены нации.

    Понимаете, ДОМИНАНТНЫЕ гены, которых в центре уже может не быть.

  37. Дякую GOTELIER BANDEROVEC за публікацію. Тема як і актуальна, так і гостра та болісна – фактично зачіпила всіх – відчувається по дописам.
    На жаль Україна програє інформаційну війну. Мордор дуже добре знає силу пропаганди і витрачає на просування “рузького миру” по всьому світу шалені гроші та величезні ресурси. Окупований Крим, війна на Донбасі та 73% зебілів тому підтвердження. ((
    Як на мене, то коли зможемо переломити війну за голови людей, тоді й зможемо перемогти Мордор.
    І стосовно єнотів на фото. Ці зомбовані дебіли навіть одне речення без помилок написати не можуть. Бо фактично -“Бендеровские фашисты” – це російські війська, котрі розміщені у м.Бендери на території так званої ПНР. Ну що ж – “Який піп, такий і прихід”. ))

    • › «так званої ПНР»
      Вони тоді ще сором’язливо назвалися ПМР.

  38. Це НЕГМОМАДЯНИ України, все населерня має пмойти тести, головний тест “Люби Україну або забирайся геть!”

Comments are closed.