Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2
dobryj5 dobryj5 21:06, 27 окт 2020
Чому всі російські РАБОтніки так переймаються своїм язиком в Україні? Ну. важко розуміти вас. Адже ніхто вам не заважає балакать на свайом радном. То чому стільки плачу?
 
гаварітє сєбє, але не лізьте із своїми проблемами всюди. Не можете освоїти мову країни де живете, то ХТО вам дохтор?
Подобається 14 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
Василь Дев'ятисил Василь Дев'ятисил 21:13, 27 окт 2020
Карпець з расєйською язикою носиться, як дурень із ступою. Не подобається в Україні, прітєсняют вас — уйобивайтє нахуй на історічєскую родіну! Розказуйте байки про вєлікую язику калмикам з пєрмяками і прочєй чудью!
Подобається 11 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 07:55, 28 окт 2020
Зе!бланы таки добились своего в вопросе и мовы, и виры, и армии.
Осталось еще чуть-чуть и они реформируют Украину в федеральный округ!
Подобається 6 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
Юрій Ніколаєв Юрій Ніколаєв 09:34, 28 окт 2020
dobryj5 (21:06, 27 окт 2020)
Чому всі російські РАБОтніки
Зазвичай приписують опоненту "агєнтуру" тоді, коли немає інших аргументів ;) А по суті відповісти?
Подобається 5 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 13:28, 28 окт 2020
Юрій (09:34, 28 окт 2020)
А по суті відповісти?
На що відповідати? Що карпЄц не здатен вивчити мову і йому забороняє ХТОСЬ разгаварівать на общепонятном? На каком он тагда пішєт? І для каво он ето пішєт? Для ніколаєва?
 
смішні ви і примітивні у своїх привидах комунізму, який бродить десь ТАМ. Створити ЩОСЬ у вас невистачає клепки. а паскудити всюди - так всєгда гатови.
І ЩО видає Карпєц? А тут ще один ШЕДЕВР мислЄЙ -
https://fraza.com/analytics/294991-patologicheskaja-isterija-vokrug-antikovidnoj-vaktsiny
 
Хто це пише? Мягко говоря, отнюдь не симпатизируя Москве, следует напомнить следующее. Модные сейчас разговоры о том, что Россия — это бензоколонка, есть чушь собачья. Несмотря на массу обостряющихся проблем, страна, которая летает в космос, создает новые виды ракетных и авиационных вооружений, строит атомные подводные лодки и ядерные реакторы, не может считаться бензоколонкой.
 
Подобається 6 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 13:56, 28 окт 2020
Юрій Ніколаєв,  таваріщ дарагой, ти зможеш пояснити ЗМІСТ фрази пісятєля:
"страна, которая летает в космос, "
 
І давно ваша страна лєтаєт в космос? І вона постійно перебуває в пальотє? Коли приземлиться і почне будувати життя для своїх громадян?
 
Добре, РАБотайтє без мене. скучно з вами.
Подобається 6 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
Юрій Ніколаєв Юрій Ніколаєв 14:03, 28 окт 2020
dobryj5 (13:56, 28 окт 2020)
Добре, РАБотайтє без мене. скучно з вами.
Якась маячня, навіть не знаю що коментувати... Ну, та й оскільки вам "скучно", то виходить і не треба витрачати час.
Подобається 4 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
laskiw laskiw 14:28, 28 окт 2020
Пане Ніколаєв, що Ви хочете обсудити?
Стаття, яку Ви навели, маніпулятивна і поверхова.
Заголовок говорить сам за себе.
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Юрій Ніколаєв Юрій Ніколаєв 15:45, 28 окт 2020
Пане laskiw, я не набиваюся до обговорення - я розумію, 1. наскільки тема дражлива, 2. наскільки далеко не кожна людина може зрозуміти складні тексти Карпеця, і 3. найголовніше: мені реально прикро, що серед дійсно патріотів і національно свідомих українців (що я звичайно поважаю і вітаю і себе до них відношу) багато (сподіваюсь, не більшість) на цю тему просто виключають мізки і реагують як бик на червону мулету.
 
Отак як ви - просто спитати - дуже рідко виходить Тому відповідаю: так, у заголовку Карпеця (без моєї вставки), частково є провокація - може тому, що він намагається підняти важливе питання, на яке серед патріотів мало не табу, а вирішувати треба. Маніпулятивна... Я вже писав, Карпець - неоднозначний автор, і я не з усім у нього згоден. Тим не менше, у нього багато глибоких думок, тому я його постійно читаю і десь навіть пропагую.
 
Ну а називати статті Карпеця поверховими, то вже... Чи ви їх насправді читали, до кінця, вдумливо? ;)
Подобається 4 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
Новенький Новенький 16:30, 28 окт 2020
Юрій (15:45, 28 окт 2020)
називати статті Карпеця поверховими
Судячі з всеядності пана Карпеця від питаннь вакцинації до політології,  думаю,  що він заробітчанин тіпа Сємьона Єсілєвського.  Але я можу помилятися.
Подобається 6 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
Юрій Ніколаєв Юрій Ніколаєв 16:35, 28 окт 2020
Новенький (16:30, 28 окт 2020)
Судячі з всеядності пана Карпеця від питаннь вакцинації до політології,  думаю,  що він заробітчанин тіпа Сємьона Єсілєвського.  Але я можу помилятися.
Бувають люди просто широко й глибоко ерудовані, та й просто дуже розумні Але розум не обов'язково ходить разом зі справедливістю, гуманізмом і т.д. Тому я до всіх намагаюся відноситись критично, і до Карпеця в т.ч.
Подобається 6 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
laskiw laskiw 17:26, 28 окт 2020
Юрій (15:45, 28 окт 2020)
Пане laskiw,
Пані.
Юрій (15:45, 28 окт 2020)
1. наскільки тема дражлива,
Тема "дражлива" лише для подібних Карпецю. А ще для тих, хто спеціально її подразнює. І не факт, що Карпець подразнює її не на замовлення.
Юрій (15:45, 28 окт 2020)
мені реально прикро, що серед дійсно патріотів і національно свідомих українців (що я звичайно поважаю і вітаю і себе до них відношу) багато (сподіваюсь, не більшість) на цю тему просто виключають мізки і реагують як бик на червону мулету.
В Україні - державна мова українська. А нам постійно хтось пропонує якось на цей факт реагувати.
Юрій (15:45, 28 окт 2020)
він намагається підняти важливе питання,
Вкотре. Замість сприяти дерусифікації.
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
laskiw laskiw 17:29, 28 окт 2020
Юрій (15:45, 28 окт 2020)
Тим не менше, у нього багато глибоких думок,
Особливої глибини я там не побачила. Всі ці меседжі, висновки, які так полюбляють повторювати любителі руSSкого міра.
Хіба що ірландців приліпив зовсім не до теми. Ірландська мова зникла саме завдяки тому, що свого часу ірландці погодились на двомовність.
І Гітлер до теми жодним боком. Кострубато вийшло.
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Юрій Ніколаєв Юрій Ніколаєв 18:07, 28 окт 2020
laskiw (17:26, 28 окт 2020)
В Україні - державна мова українська. А нам постійно хтось пропонує якось на цей факт реагувати.
От сьогодні реагують на відео, де ніби за укрмову викинули жінку з маршрутки у Слов'янську. Багато хто навіть не подивившись, підхоплює - "викинули!" А це була її зупинка - вона просто вийшла, хоча дійсно якийсь виродок погрожував її виштовхати. І звичайно, ні його не можна виправдати, ні інших хамів в маршрутці. Але...
 
Вкотре. Замість сприяти дерусифікації.
...просто насильною дерусифікацією їх не візьмеш, навіть на звільненій території їх більшість - приклад кандидатки Нелі Штепи доказ. Треба думати, що з ними робити. А для цього треба вирішити, що важливіше: 1. повернути наші території, що дуже складно без... вдумливої роботи з місцевим населенням - чи 2. дерусифікація?
 
Звичайно, ура-патріоти одразу починають кричати типу "а не треба протиставляти, потрібно й те, й інше!" Але так не виходить...
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Юрій Ніколаєв Юрій Ніколаєв 18:14, 28 окт 2020
... І брехня, що мовне питання по якимось опитуваннями - на 10му місці - ні, "любителі дерусифікації" теж немало підірвали ситуацію у 2014му.
 
У мене є знайомі з ОРДЛО, приїздять іноді за пенсіями чи ще за чимось, просто роботяги. І я дуже здивувався, що перше що від них почув, що "вони там вийшли за те ж, за що й у Львові - щоб Центр не пи... не крав їхні гроші, які потім доводиться на цирлах випрошувати назад, і то далеко не всі, бо за більшість ЇХНІХ грошей Центр жирує".
 
Звичайно, я посперечався, що це ви тепер такі розумні, а тоді просили "Путін ввєді!" і "Ра-сі-я!". Ні,  кажуть, ми не просили, а придурків і мерзотників вистачає всюди. Ну фіг їх перевіриш.
 
Це я до чого: треба з ними говорити - в спокійній обстановці, на вільній території - щоб зрозуміти, як ми й вони можемо домовитися. І звичайно, не ціною сдачі державних інтересів. От наприклад децентралізація - тільки справжня, а не така як зараз.
 
І тоді мовне питання стало б не таким дражливим. І можна було б домовитися:...
Подобається 3 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
Юрій Ніколаєв Юрій Ніколаєв 18:16, 28 окт 2020
...українська - державна, без питань. Хочете на місцях говорити й вести документацію російською - будь ласка, але тоді будь-який державний чиновник має знати й українську (з атестацією) - щоб будь-який вуйко з полонини отримав відповідь українською, і переклад будь-якого місцевого документу українською. І це ЗА ВАШ, МІСЦЕВИЙ рахунок.
 
Ну, коротше, компроміси можна обговорювати. Але для цього треба ГОВОРИТИ З НИМИ. А не нав'язувати дерусифікацію.
Подобається 3 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
Новенький Новенький 18:39, 28 окт 2020
Юрій (18:16, 28 окт 2020)
Хочете на місцях говорити й вести документацію російською - будь ласка,
Подобається 3 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
laskiw laskiw 18:45, 28 окт 2020
Юрій (18:07, 28 окт 2020)
Але...
Але.
Юрій (18:07, 28 окт 2020)
Але так не виходить...
Тому й не виходить, що всі ці карпеці замість пояснювати, що дерусифікація їм нічим не загрожує, постійно підтримують серед зрусифікованих градус ненависті до української мови.
Юрій (18:14, 28 окт 2020)
От наприклад децентралізація - тільки справжня, а не така як зараз.
 І тоді мовне питання стало б не таким дражливим. І можна було б домовитися:...
Юрій (18:16, 28 окт 2020)
Хочете на місцях говорити й вести документацію російською - будь ласка, але тоді будь-який державний чиновник має знати й українську (з атестацією) - щоб будь-який вуйко з полонини отримав відповідь українською, і переклад будь-якого місцевого документу українською. І це ЗА ВАШ, МІСЦЕВИЙ рахунок.
Децентралізація без дерусифікації = федералізації. Це те, чого добивається Медведчук(Путін).
Подобається 4 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
laskiw laskiw 18:52, 28 окт 2020
Юрій (18:16, 28 окт 2020)
А не нав'язувати дерусифікацію.
Авжеж.
Просто, коли українцям нав'язували русифікацію, з незгідними ніхто не розмовляв. Їх просто розстрілювали і знищували фізично.
Тому про нав'язування просто не варто навіть вести мову. Нав'язування дерусифікації - звучить дещо смішно.
Подобається 4 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
Юрій Ніколаєв Юрій Ніколаєв 19:05, 28 окт 2020
ОК, я зрозумів, що це довга, а то й безкінечна дискусія А головне - якби ми щось вирішували, вона б мала сенс, а так...
Подобається 3 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...