Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2 3
цімбора цімбора 10:32, 20 янв 2019
Ну що ж.. а писалося ж колись давно - що саме публічна нахабність Петі при зустрічі з Обамою послужила тому що США не стала давати зброю нам в 2014-му.. І не тільки це.
Можна вважати цю новину підтвердженням.
Подобається 13 Не подобається 11
Відповісти | Цитувати виділене
Tuzikov Vdupu Tuzikov Vdupu 11:17, 20 янв 2019
блят, "бабуинам" раздают "как за здрасте", а Украине - после того, как власть с ужимками и приседаниями станцует "калинку", строго-настрого запретив и близко подвозить джавелины к передовой, не говоря о том, чтобы потренироваться с пусками в реале...
 
Писецfacepalm
Подобається 13 Не подобається 10
Відповісти | Цитувати виділене
Santa Santa 11:27, 20 янв 2019
А какое государство представляют эти самые курды?
А не находятся ли они в состоянии войны с кем?
А не нанесут ли "Джавелины" какого вреда союзникам по НАТО?
А не передадут ли часть за поребрик?
ПОФИГ! ДАЕМ!
Ну не Украине же давать, в самом деле...
Перемога однотура! Однозначно!
Подобається 13 Не подобається 11
Відповісти | Цитувати виділене
Дюма Дюма 11:31, 20 янв 2019
цімбора (10:32, 20 янв 2019)
що саме публічна нахабність Петі при зустрічі з Обамою

Не нахабність, а невизначенність. В квітні 14-го про Будапештський формат ( збиралися зібратися в Женеві) заікнувся був сам Дж Керрі. Аж тут Петро Олексієвич з поправкой вліз  -оставьте етот спор славян между собою. Ну ті тільки полегшено зітхнули - ДОВСЕ, то й ДОВСЕ .
Подобається 13 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
цімбора цімбора 11:41, 20 янв 2019
Дюма,  Я про інше - зустріч у США де він зразу після рукотискання почав питати. Таке публічно не робиться бо розмови на тему взагалі ще не було - це як публічний плювок у писок.
Але Ви пишете що ще було - значить зрозуміло що так сприйнялася політика керівництва країни урядом США... Взагалі-то "будапештський меморандум" для України є таки не протоколом про наміри а юридичним документом (це тільки для України - є юридичні заковики). І тільки влада України в особі агента Лоліти відмовилася їх використовувати.. Сидіти Петі у тюрмі до кінця життя..
Подобається 14 Не подобається 10
Відповісти | Цитувати виділене
Дюма Дюма 12:01, 20 янв 2019
цімбора (11:41, 20 янв 2019)
Але Ви пишете що ще було - значить зрозуміло що так сприйнялася політика керівництва країни урядом США..
Та якби не ліньки я б і зараз знайшов ту заяву Керрі. Як Дещиці вдался з нього її видавити, мабуть, один Дещиця тільки й знає. Те ж, що почав робити після інаугурації Порошенко, імхо, перша натуральна (або натурально, перша) спроба домовитися з Кремлем. От і "домовився".  
...А тепер маємо справу з Трампом. А він, на відміну від шляхетного Обами, емоційний самодур, зараз одна з його найбільших емоцій - сражаца з СП-2 (він же Нормандський формат) і Україна в цьому процесі опосередковано, як ще   один прутик  в шмагального вінику, а перехопить акцій Газпрому (як оце недавно з Русалом) та й заспокоїться. І на біса йому якісь меморандуми...  
Подобається 9 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
Alphatiger Rs Alphatiger Rs 12:12, 20 янв 2019
Дюма (11:31, 20 янв 2019)
В квітні 14-го про Будапештський формат ( збиралися зібратися в Женеві) заікнувся був сам Дж Керрі. Аж тут Петро Олексієвич з поправкой вліз  -оставьте етот спор славян между собою.
Ви вже підспівуєте в хорі довбанутих зубажюльків?
У Вас вельми приємний контртенор.
США вирішують втручатись чи ні в якийсь конфлікт самостійно, виходячи з власних інтересів. Їх неможливо примусити чи попросити про втручання.
Якби США були зацікавлені, якби це їх зачіпало безпосередньо, вони б втрутились.
Вони б поклали хер на поправки Петра Олексійовича так, як кладуть хер на "вимахання" та "закликання" Юлі, Ляшка та інших дурних поців, що апелюють до будапештшського меморандуму.
 
І щодо безхребетного покидька Обами. Я вважаю його одним з найгірших американських президентів. Він не тільки був нездатним допомогти Україні, він нищив власну армію.
Гаррі Табах казав, що президентство Обами - це 37-й рік для американської армії.
Подобається 9 Не подобається 10
Відповісти | Цитувати виділене
Tuzikov Vdupu Tuzikov Vdupu 12:16, 20 янв 2019
Дюма (12:01, 20 янв 2019)
Порошенко, імхо, перша натуральна (або натурально, перша) спроба домовитися з Кремлем. От і "домовився".  
от бачите, и за вашим имхо Парошенка агент Кремля, бо, по сценарию педроотсосос, все, хто договаривается с Кремлем - агенты Кремля.
Подобається 11 Не подобається 9
Відповісти | Цитувати виділене
Alphatiger Rs Alphatiger Rs 12:20, 20 янв 2019
Tuzikov (12:16, 20 янв 2019)
от бачите, и за вашим имхо Парошенка агент Кремля, бо, по сценарию педроотсосос, все, хто договаривается с Кремлем - агенты Кремля.
Хочеш оргазму?
Пеца - агент кремля.
Юля - наше "фсьо"!
Газовий контракт 2009-го року - найкращий контракт всіх часів.
 
Дафай!
Подобається 9 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
Tuzikov Vdupu Tuzikov Vdupu 12:21, 20 янв 2019
Alphatiger (12:12, 20 янв 2019)
Ви вже підспівуєте в хорі довбанутих зубажюльків?
Все правильно. Человек понял, що Педро - фсё.
Тока пецеюгенд ще сражаются "6 мая 1945 года за Берлин"
Подобається 11 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
Tuzikov Vdupu Tuzikov Vdupu 12:28, 20 янв 2019
Alphatiger (12:20, 20 янв 2019)
Газовий контракт 2009-го року - найкращий контракт всіх часів.
Це и Коболев подтвердил на допросе в 11 году.
Кроме того, Коболев сам принимал участие в составлении газового контракта 09 года.
 
Коболев агент Кремля?
Подобається 14 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
Дюма Дюма 12:28, 20 янв 2019
Alphatiger (12:12, 20 янв 2019)
Якби США були зацікавлені, якби це їх зачіпало безпосередньо, вони б втрутились.

А курди по-Вашому їх безпосередньо зачіпають ? Чи духи в ДРА їх зачіпали ?
У США суперництво з великими. В цьому контексті вони  залюбки підтримують проксі. Але ж проксі мотивовані.
І не сваріться словами, а краще візьміть договір про скорочення звичайних збройних сил в Європі з його пізнішими модифікаціями, врахуйте, що в Україні і досі західний кордон закритий, а східний відкритий, тобто ЗСУ враховують в загальному протинатівському заліку і скажіть, що з того договору Україною, Білоруссю, чи Молдовою не виконується. Виконувала і Росія до останнього часу. Ось із РМСД догралася, за що НАТО і урівняє потенції на своїй половині.
      
Подобається 8 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
Tuzikov Vdupu Tuzikov Vdupu 12:30, 20 янв 2019
Alphatiger (12:20, 20 янв 2019)
Пеца - агент кремля.
Заметь - это ты сказал!
 
...весной 2014 года в Вене Порошенко вступил в сговор с Левочкиным и Бойко, которые затем помогли ему стать президентом. Однако вряд ли кто-то сомневается в том, что последние двое из перечисленных негодяев представляли (представляют и сейчас) пятую колонну Кремля в Украине.
 
Они не могли не действовать тогда без прямой указки или хотя бы разрешения на то Москвы. Следовательно, Путин хотел, чтобы новым президентом Украины после второго Майдана стал Порошенко.
Подобається 12 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
Alphatiger Rs Alphatiger Rs 12:35, 20 янв 2019
Дюма (12:28, 20 янв 2019)
А курди по-Вашому їх безпосередньо зачіпають ?
Звісно зачіпають!
Курди своїми діями послаблюють різних підарасів, типу ірану, туреччини чи сирії.
Подобається 8 Не подобається 9
Відповісти | Цитувати виділене
Alphatiger Rs Alphatiger Rs 12:44, 20 янв 2019
Tuzikov (12:30, 20 янв 2019)
Заметь - это ты сказал!
Я можу ще не те сказати, зважаючи на його бекграунд. Я знаю всі його недоліки. В мене нема до нього сліпої віри чи "обожания", як в тупих зубажюльків до своєї багіні.
Я - прагматик і вважаю, що наразі він найефективніший президент України та найкращий кандидат на майбутніх виборах.
Подобається 8 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
PiligrimК PiligrimК 12:48, 20 янв 2019
Внутрішня політика Педри підла, а зовнішня взагалі гівно.
Подобається 10 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
Tuzikov Vdupu Tuzikov Vdupu 12:49, 20 янв 2019
Alphatiger (12:35, 20 янв 2019)
Курди своїми діями послаблюють різних підарасів, типу ..., туреччини ....
Та у тебя с утра явно был передоз рошеном - то Педру обзываешь агентом Кремля, то Турцию обзываешь пидарасами, хотя именно туреччина нахлобучила тебя томасом...
 
На ЮВТ работаешь, шалунишка, под кикиморой пецеотсоса?
Подобається 9 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
Tuzikov Vdupu Tuzikov Vdupu 12:53, 20 янв 2019
Alphatiger (12:44, 20 янв 2019)
Я - прагматик
Какой ты там "прагматик"! Ты приспособленец - провластный холуй.
Он ланецкий и не скрывает этого! А ты жеманничаешь, корча с себя целку.
Подобається 8 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
Дюма Дюма 12:54, 20 янв 2019
Alphatiger (12:35, 20 янв 2019)
Курди своїми діями послаблюють різних підарасів, типу ірану, туреччини чи сирії.

Ну вони ж не просто, от неча дєлать, вони хочуть незалежності/автономії. І американці не дурять, іракський курдістан  - фактично автономний і це найкраще надихає і сірійських, і іранскьких курдів.
Я - не суддя Порошенкові, хто зна, як би сам повівся на його місці, зрештою, як казав один катала, кинути можно любого ( а кого не можна, то вже й не зовсім людина), кинув його Кремль, жорстко й підло, але від факту нікуди подітися - якщо б він тоді позиційотнувся однозначно, як борець за незалежність, подальше склалося б інакше.
А зараз, Ви праві, в одну річку двічі не ввійдеш, а якщо хтось і обіцяє другий заход, треба уважно дивитися чи таліторіка (моя думка - не та).  
  
Подобається 5 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
zozoolia zozoolia 13:00, 20 янв 2019
цімбора,  Ти таки еталонний долбойоб
Об этом сообщает "ДС" со ссылкой на местные источники издания Yeni Akit.
тобто це з тої ж серії, що польські найманці, вбиті харківськими партизанами з допомогою захоплених ПТРК Джавелін у 2014
Подобається 10 Не подобається 8
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2 3
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...