Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Сторінки: 1 2
Новенький Новенький 12:14, 23 окт 2018
давайте уже сломаем самый главный миф, который соратники Ляшко и Тимошенко будут использовать в тарифной риторике – газ внутренней добычи. Мол, это где-то в Европе газ стоит дорого, а мы живем в Украине, у нас есть свой газ, давайте он будет стоить дешевле. Тем более – газ принадлежит народу! Убедительно, правда? Если не думать, то действительно убедительно. На деле все немного сложнее. У нас действительно есть газ внутренней добычи. И он действительно принадлежит народу. Пока находится в недрах. И право добывать этот наш газ мы продаем разным компаниям и за это берем с них ренту. Все – они заплатили и дальше совершенно свободны в определении своей ценовой политики. Мы не можем им диктовать, по какой цене продавать газ. Это как сдать свою машину в аренду под такси, взять деньги, а потом пытаться заставить арендатора согласовывать с тобой тариф на проезд.
Подобається 10 Не подобається 26
Відповісти | Цитувати виділене
Gine Kosiv Gine Kosiv 12:22, 23 окт 2018
Новенький (12:14, 23 окт 2018)
И право добывать этот наш газ мы продаем разным компаниям
Укргазодобыча - государственная компания с объемом 70% добываемого в Украине газа (15.25 млрд куб м)
порошавки и порохоботы, вы либо с головой не дружите, либо сознательно брешете.
Подобається 31 Не подобається 10
Відповісти | Цитувати виділене
Gine Kosiv Gine Kosiv 12:24, 23 окт 2018
На своей пресс-конференции сегодня Коболев сказал, что Нефтегаз удовлетворен решением Кабмина, которое позволит ему работать ещё прибыльнее.
И перечислять в бюджет ещё больше средств, полученных с населения и других потребителей.
До 90 процентов от всей прибыли.
 
И на эти 10 процентов спокойно и красиво жить и работать.))
Подобається 24 Не подобається 9
Відповісти | Цитувати виділене
Іван Колісніченко Іван Колісніченко 12:49, 23 окт 2018
Да,фантазії єбанашок меж  не мають..Т-34 приплели..
Подобається 8 Не подобається 22
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 12:59, 23 окт 2018
Єдина економічно правильна думка у Сазонова - це "Таким образом мы видим, что переход на рыночные цены неизбежен", хоч і безграмотно викладена.  
 
Вона повинна би звучати: "Таким образом, мы видим, что переход на рыночные цены неизбежен.
Боюсь, що до весни дійсно буде встановлюватись ринкова ціна газу і ще й будуть просити - повертайтесь до використання газу, ціну знизимо до 2 грн\куб.м.
Подобається 19 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
sobaka_d sobaka_d 13:08, 23 окт 2018
Радикальная партия Олега Ляшко поступила еще интереснее. Игорь Мосийчук призвал украинцев к забастовке. ...
 
Интересно, на забастовку в каких отраслях рассчитывают радикалы? Фермеры перестанут собирать урожай, остановятся поезда, шахтеры перестанут спускаться в шахту, а энергетики отключат всем свет? То есть идею политсовет РПЛ явно не продумал, но так или иначе свою порцию внимания журналистов и симпатий избирателей радикалы соберут
А вот я бы посмотрела, как они соберут свою порцию симпатий избирателей, если к забастовке присоединятся производители тепла? И граждане, сидящие на субсидиях и никак не страдающие от увеличения цены, станут замерзать в своих квартирах из-за этого "симпатяги"? Вот тут уровень симпатий, наверное, зашкалит. Особенно, если им доходчиво объяснить, КТО является причиной.
Подобається 3 Не подобається 14
Відповісти | Цитувати виділене
Ruan Tool Ruan Tool 13:11, 23 окт 2018
Іван (12:49, 23 окт 2018)
а,фантазії єбанашок меж  не мають..Т-34 приплели..
Тебе бы, долбоебу, хоть одну извилину в башку, то может что то из тебя получилось. Ну а так, тебя, вместе с корешами порошавками, ну как ошибку природы, в зоопарк, к макакам, и нормальным людям за деньги показывать.
Подобається 19 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 13:27, 23 окт 2018
Gine (12:22, 23 окт 2018)
Укргазодобыча - государственная компания

Она как и все платит ренту.
Это во-первых, во-вторых, УГВ не "государственная компания", а "акционерная компания", в которой государство имеет 100% акций.
Но по закону акционеры не имеют права влиять на решения менеджмента компании в оперативных вопросах, кроме вопросов назначения президента, реорганизации, ликвидации, эмиссии/выкупа акций, величины капитала, распределения прибыли.
 
Т.е. иди нахуй, скрепная свинособака. Пиздуй на родину!

Подобається 7 Не подобається 20
Відповісти | Цитувати виділене
Gine Kosiv Gine Kosiv 13:38, 23 окт 2018
висячка-хуйла (13:27, 23 окт 2018)
УГВ не "государственная компания", а "акционерная компания", в которой государство имеет 100% акций
ты баран-шизофреник
Она как и все платит ренту.
да ну? а не меньше?
Нафтогазу продукция компании достается по 4800, это с учетом ренты и всех остальных накруток и этого газа вполне хватает для населения
Подобається 21 Не подобається 6
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 14:28, 23 окт 2018
dobryj5 (12:59, 23 окт 2018)
до весни дійсно буде встановлюватись ринкова ціна газу і ще й будуть просити - повертайтесь до використання газу, ціну знизимо до 2 грн\куб.м.
Ты собрался зрадоебским сероводородом отапливать зубажилых?

Дерзай, щетавод-газогенератор!
Подобається 7 Не подобається 17
Відповісти | Цитувати виділене
ланецкий ланецкий 14:33, 23 окт 2018
Gine (13:38, 23 окт 2018)
Нафтогазу продукция компании достается по 4800
Это без НДС. Прибавь НДС. 5700. Прибавь 2 грн. для компенсации субсидии зубажилым. 7-70. Плюс транспортировка.
Вот и 8.55.
Зато малоимущим есть на субсидию. Почти. А именно 32 млрд (с НДС). Без НДС - 26 млр.
Вот в эту цифру и хотят вписать субсидии.
 
Очень простая арифметика. Богатые платят субсидию бедным.
Это по-христиански и по-человечески.
Подобається 5 Не подобається 17
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 14:39, 23 окт 2018
ланецкий (13:27, 23 окт 2018)
Это во-первых, во-вторых, УГВ не "государственная компания", а "акционерная компания", в которой государство имеет 100% акций.
Ланецький, ти що вже зовсім глузд втрачаєш? Ти вже не орієнтушся в таких питаннях як власності держави. Подам тобі ще один урок економіки.
 
Отже, запиши на полях методички, яку тримаєш постійно на столі. В Україні є ДЕРЖАВНА власність, комунальна і приватна. Приватна може бути колективна, сімейна та індивідуальна.
Державне підприємство (скор. ДП) — підприємство, що діє на основі державній власності, або підприємство, у статутному капіталі якого частка державної власності становить 50 і більше відсотків.
Господарський кодекс визначає такі особливості. такі поняття як ПАТ, ВАТ, ЗАТ, НАК це форми організації цих структур.
Подобається 17 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 14:44, 23 окт 2018
ланецкий (13:27, 23 окт 2018)
Но по закону акционеры не имеют права влиять на решения менеджмента компании в оперативных вопросах,
Ланецький, якщо ти акціонер із наявністю 0,015 % акцій, ти нікому нічого не скажеш. Але якщо у власника 50 %+1 акція і він визначає політику підприємства через СВОГО МЕНЕДЖЕРА. Якщо такий менеджер хоче посилати ДЕСЬ власника, то ти думаєш він буде на цій посаді на слідуючий день після посилання? Сумніваюсь.
Подобається 18 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
Taras Gamaliya Taras Gamaliya 14:54, 23 окт 2018
ланецкий (14:33, 23 окт 2018)
Богатые платят субсидию бедным.
Невже у нас стільки багатих? Невже вони споживають стільки газу? От ненажери!!!
То хто ж у нас справжні популісти?
Щоб була відмінність, пропоную для команди ПАП ввести новий термін - жопулісти.
 
В дійсності маємо просту ситуацію:
1. КМ піднімає ціну на газ, щоб одержати за кредитом МВФ якийсь там 1 млрд євр, й скаламучує цим весь народ
2. Щоб заспокоїти той народ на субсидії в бюджет закладають 32 млрд грн (тобто той же 1 млрд євр)
Суми можуть відрізнятись туди-сюди, але порядок цифірі однаковий.
Постає питання - не простіше було б ПНХ МВФ та й використати ті гроші напряму?
Чи так було б важче вкрасти?
Подобається 18 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
PiligrimК PiligrimК 15:02, 23 окт 2018
Тепер будь-яка барижна підляна пояснюється "вимогами МВФ". Справа, значицця, не в безмозклості, казнокрадстві, корумпованості і непрофесійності влади, а в "вимогах МВФ".
Подобається 17 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 15:10, 23 окт 2018
Taras (14:54, 23 окт 2018)
Постає питання
Треба перестати тиражувати дурниці, типу ціна газу 8,55 = кредиту від МВФ. Міжнародний валютний фонд серйозна міжнародна організація і на дурниці не обмінюється.
Міжнаро́дний валю́тний фонд, МВФ  — спеціальне агентство Організації Об'єднаних Націй (ООН), засноване 29-ма державами, з метою регулювання валютно-кредитних відносин країн-членів і надання їм допомоги при дефіциті платіжного балансу шляхом надання коротко- і середньострокових кредитів в іноземній валюті. Фонд має статус спеціалізованої установи ООН. Має 189 країн-членів.
В силу причин, які ми знаємо. не будемо показувати пальцем, МВФ припинив угоду на 3 роки із урядом та надання кредитів на 17 млрд дол.
Розробляється нова програма на 2019 р. вже на 3.9 млрд дол, яку РОЗГЛЯНУТЬ В КІНЦІ 2018 р. ПІСЛЯ ПРИЙНЯТТЯ БЮДЖЕТУ.
Вимога прийняти виважений реальний бюджет. Ціна газу - це дрібна категорія мислення влади.
Подобається 17 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
Taras Gamaliya Taras Gamaliya 15:15, 23 окт 2018
dobryj5 (15:10, 23 окт 2018)
Ціна газу - це дрібна категорія мислення влади.

Ні, ціна газу - це головна годівниця влади.
А МВФ тут дійсно ні до чого.
Подобається 17 Не подобається 4
Відповісти | Цитувати виділене
dobryj5 dobryj5 15:40, 23 окт 2018
Taras (15:15, 23 окт 2018)
Ні, ціна газу - це головна годівниця влади.
Воно так тільки здається. Влада має свої бариші на закупках, кредитах, поверненні ПДВ та інших фінансових потоках.
Тарифи - це проекти утримування населення у рабстві бідності та фінансової неспроможності. тільки розробники та менеджери таких проектів не можуть зрозуміти таку просту істину щодо українців. Українці давно виживають всупереч діяльності держави та її чиновників.
 
От влада і береться за спроби забрати гроші у населення, яке воно заробляє всупереч державі.
 
От вам простий приклад. Є бюджетна сфера - освіта, медицина, соціальний захист, армія чиновників у владних коридорах, армія і все це обходиться бюджету у фонді зарплати в 2018 р. в 148 млрд грн.
 
І в таких умовах, торік заробітчани переслали більше 9 млрд дол. або понад 250 млрд грн. В ц.р. буде ще більше. В банках зберігається 8 млрд дол (було 15). Як їх виманити у населення? Бариги думають.
Подобається 16 Не подобається 3
Відповісти | Цитувати виділене
Сторінки: 1 2
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...