Коментарі


Нові: Внизу | Вгорі :: Додати коментар
Оновити
321 321 22:38, 31 июл 2014
sim19621 (22:00, 31 Jul 2014)
Какое местное руководство в зоне АТО?

Керівництво МВС. Воно є.  А загальні слова нікого не цікавлять. Потрібно робити все по конкретних особах, відповідно до закону, а не по революційній необхідності. Щоб суд не повернув їх.
Подобається 3 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
sim19621 sim19621 22:00, 31 июл 2014
321 (08:27, 31 Jul 2014)
На жаль, у Парасюка і подібних проявляється комплекс "холопа". Вони пробують апелювати одразу до міністра МВС, до "пана". Але міністр фізично неможе відслідковуавати кожну подібну ситуацію, і не повинний. Він не здатний один змінити цю систему. Тому при описаних випадках потрібно апелювати до місцевого керіваництва, звужуючи коло відповідальних.
Какое местное руководство в зоне АТО? И потом, ясно написано, что крыша уголовников - в центральном аппарате СБУ и МВД.
 
В принципе, по каждому такому звонку надо высылать группу быстрого реагирования. Если Аваков не желает работать быстро и эффективно - кто-то должен это делать. Только как это организовать? И Майдана нет.
 
Выродки если и не рулят прямо, то гадят даже не опасаясь за свои шкуры. Якобы СБУ кого-то заподозрила.... и это за 5 месяцев при том, что каждый пятый - предатель. А каждый третий - дурак.
 
Да что там - посмотрите на всенародного мэра Киева. Так это уже типо новый...
Подобається 1 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
Ольга Павловна Ольга Павловна 16:23, 31 июл 2014
Із коментарів під статтею:
" якщо до 1 жовтня 2014
року ми не побачимо в Україні конкретного виконання Ваших обіцянок
Майдану, фактичних кроків до справедливої та чесної держави, реальних
тюремних строків для економічних та військових злочинців, Ви всі будете
відсторонені від влади озброєним народом "
 

Можливо саме тому і затягується війна, щоб вона забрала, як можна більше патріотів, щоб не було кому йти на 3-й Майдан.
Подобається 6 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
321 321 14:08, 31 июл 2014
птица (08:41, 31 Jul 2014)
Я не згодна міліцію треба звільнити всю, і набрати по новій. Починати треба з Києва. Як у Грузії, про це і пише Парасюк.

А на кого заміните? Всі правові структури вимагають спеціалістів, а не просто людей порядних. Підготовлні молоді спеціалісти виховувались старими кадрами і є продовжувачами іх ставлення до роботи і можливостей, які надає робота. Якщо серед нових і будуть ті, хто хоче працювати по новому, то іх або зломають, або витіснять. Тобто, орієнтація на особисті якості є завідомо програшною. Міняти потрібно умови і ключових спеціалістів, які мають впроваджувати нові умови.
Подобається 5 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
321 321 10:58, 31 июл 2014
Ильич... (10:56, 31 Jul 2014)
Ага, а нащо воно їм нада...

Їм потрібно "вкинути" негатив, от і пишуть подібне.
Подобається 2 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
Ильич... Ильич... 10:56, 31 июл 2014
321 (10:52, 31 Jul 2014)
Саме тут потрібна чітка персоніфікація проблеми.
Ага, а нащо воно їм нада...
Подобається 5 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
Ильич... Ильич... 10:54, 31 июл 2014
mix_ko (08:37, 31 Jul 2014)
А мова про те, що у оточенні Авакова сидять до цих пір перевертні у погонах!

Тільки в оточені Авакова? А в оточені інших "революціонерів"....
Подобається 5 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
321 321 10:52, 31 июл 2014
mix_ko (08:37, 31 Jul 2014)
А мова про те, що у оточенні Авакова сидять до цих пір перевертні у погонах!

А тепер, прочитайте уважно Ви. Про якого перевертня, чи перевертнів конкретно ведеться мова? Вкидання подібного без конкретних прізаищ, посад є просто пустими розмовами. Саме тут потрібна чітка персоніфікація проблеми.
Подобається 8 Не подобається 1
Відповісти | Цитувати виділене
321 321 10:48, 31 июл 2014
птица ДоДо,  
 
Ви не зрозуміли, про що я писав. Я теж за заміну . Я писав про неправильний підхід до вирішення проьлеми, про яку говориться у статт. Крім зазначеної, є ще проблема постійної персоніфікації посад. Це зашкоджує вирішенню проблем.
Подобається 6 Не подобається 2
Відповісти | Цитувати виділене
Tulup  Troynoy Tulup Troynoy 09:45, 31 июл 2014
Але найцікавіше тут не те. Коли ми тільки почали розбиратись у ситуації, до нас з Головного Управління СБУ м. Київа ...
обращаться к Наливайченко Парасюк считает заведомо бесперспективным (обращайся / не обращайся - этот фрукт своих не тронет), поэтому - только к Авакову, как к честному и вменяевому политику. это правильно.
Ви їй збільшите зарплату вдвічі чи втричі, вона всерівно буде брати хабарі. Єдиний вихід - розігнати це кодло і набрати в міліцію нових людей. Нехай вони будуть без досвіду, чи спочатку їм бракуватиме професійності, зате вони будуть чесні.
а вот это не правильно - нет в бюджете денег ни на реформу, ни даже на повышение окладов. разве что набрать либо альтруистов, либо обеспеченных - но где их столько взять?
Подобається 5 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
птица ДоДо птица ДоДо 08:41, 31 июл 2014
321 (08:27, 31 Jul 2014)
На жаль, у Парасюка і подібних проявляється комплекс "холопа". Вони пробують апелювати одразу до міністра МВС, до "пана". Але міністр фізично неможе відслідковуавати кожну подібну ситуацію, і не повинний. Він не здатний один змінити цю систему. Тому при описаних випадках потрібно апелювати до місцевого керіваництва, звужуючи коло відповідальних. Що дасть можливість більш ефективно вирішувати подібні питання. При цьому, місцеве керіваництво, вже напряму відноситься до відповідальності міністра.
Я не згодна міліцію треба звільнити всю, і набрати по новій. Починати треба з Києва. Як у Грузії, про це і пише Парасюк.
Подобається 9 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
mix_ko mix_ko 08:37, 31 июл 2014
Люди добрі!
Уважно прочитайте про що була мова.
А мова про те, що у оточенні Авакова сидять до цих пір перевертні у погонах!
Подобається 8 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
321 321 08:27, 31 июл 2014
На жаль, у Парасюка і подібних проявляється комплекс "холопа". Вони пробують апелювати одразу до міністра МВС, до "пана". Але міністр фізично неможе відслідковуавати кожну подібну ситуацію, і не повинний. Він не здатний один змінити цю систему. Тому при описаних випадках потрібно апелювати до місцевого керіваництва, звужуючи коло відповідальних. Що дасть можливість більш ефективно вирішувати подібні питання. При цьому, місцеве керіваництво, вже напряму відноситься до відповідальності міністра.
Подобається 10 Не подобається 5
Відповісти | Цитувати виділене
PiligrimK PiligrimK 07:53, 31 июл 2014
Хіба таке вперше? Мусора гірші за бандитів.
Подобається 10 Не подобається 0
Відповісти | Цитувати виділене
Символів залишилося: 1000

Останні коментарі






© 2012-2021 linkodrom rss

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Політика конфіденційності
Загрузка ...